Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har som skrevet i et annet innlegg her satt inn et blastocyst på dag 6 for 3 dager siden, men er på rugedag 2. Har hatt stikkende smerter siden i går. I dag orket jeg ikke spise opp favoritt middagen min, siden jeg ble fysisk kvalm av å spise det. Er også veldig oppblåst, men det kommer nok av lutinus. Brystene mine ble enda mer ømme i dag enn de var i går. Ellers er jeg som sikkert flest, at jeg leeeter etter symptomer.

Siden jeg er så nyskjerrig og har lest alt jeg kan lese om blastocyst. Så lurer jeg på.

Hva slags symptomer fikk du under ruging og hvor tidlig fikk du symptomer? 

Hvor tidlig testet du etter innsett?

Er det flere enn meg som ruger på blastocyst nå?🙂

-Pippi

Anonymkode: 41502...706

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å skrive at jeg har også veldig mye «mens» murringer. 

- Pippi 😀

Anonymkode: 41502...706

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg vet av erfaring at bivirkninger fra ovitrelle er lik som gravidsignaler. Og progesteron(lutinus) kan også gi slike signaler. 

Også er jeg hellig overbevist om at hvis man leter etter gravidsymtomer så finner man dem ;) 

Ellers så kan alle gravidsymtomer også være reelle, det vet man ikke før man står det med testen i hånda :)

Hadde mens murring, ømme pupper, kvalme og svimmelhet den siste uka før jeg skulle ta testen sist gang med inseminasjon.  Så viste det seg at mensen kom :(

Jeg har troen på å holde livmora varm, være i lett aktivitet, spise sunt og nyte dagen er det rette. Fester det seg så fester det seg. Er jævlig å vente 14 dager, men ikke noe man får gjort. Man kan være positivt, slappe av, gjøre ting som får seg selv i godt humør og ta hver dag som det kommer 😍

Vet at man kan ta en gravid blodprøve tidlig på dag 15 etter uttak og urinprøve 14 dager etter innsett. 

Masse lykke til videre :)

-ToTo

Endret av Miinty
Skrivefeil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...