AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Del Skrevet 15. august 2018 Jeg søker råd og erfaringer. Jeg innledet et slags forhold til en mann før jeg var ferdig med mitt daværende forhold. Vi sextet og ble fersket. Likevel fortsatte vi. Han var litt nølende etter å ha blitt skjelt ut av typen min, og sa vi måtte være forsiktige. Mens vi tekstet masse og hadde møter som involverte fysisk kontakt, fikk flørten min stadig meldinger og telefoner fra typen min i truende stil. Han svarte at vi ikke hadde kontakt og lovet at vi aldri skulle ha det. Men vi fortsatte likevel. Dette pågikk et par måneder til vi ble fersket på nytt. Denne gangen mer alvorlig. Flørten holdt fast på at vi ikke hadde gjort noe fysisk sammen. Jeg derimot fortalte den fulle sannhet. Etter dette forandret han seg helt. Han skrev at vi måtte bryte all kontakt og deretter begynte han å ignorere meg. Han svarte ikke lenger på meldinger. Og hvis han svarte så var det iskaldt. Han fikk drapstrusler ved denne hendelsen, og et par uker senere fikk han bank. Jeg ser hvor traumatisk dette må ha vært for han. Er det etter en sånn hendelse mulig å gjenskape det gode forholdet vi hadde eller vil det alltid være iskaldt mellom oss? Han sier han ikke har noe i mot meg, bare at vi er over, og at det aldri vil bli noe mer. Kan ikke skjønne at de følelsene han hadde for meg bare kunne forsvinne over natten. Jeg har virkelig prøvd hardt å snu han tilbake, men det var helt umulig. Jeg har nok bare ødelagt enda mer. Han har blant annet kalt meg psykotisk. Så jeg måtte se det salget tapt for en god stund siden. Men det er vanskelig for meg å glemme han, og det kommer til å bli vanskelig å ha et slikt kaldt forhold til han når jeg kommer til å treffe han gjennom jobb. Kan dette ordne seg med tiden? Er det noen sjanse for å få han til å like meg igjen? Hva kan jeg gjøre? Han var like mye med på denne romansen som meg, og det var han som startet det og han visste at jeg var opptatt. Han var forresten aldri ute etter noe forhold og det var heller ikke jeg. Om noen lurer, ja det er slutt mellom meg og typen. Og ja, det var et enormt svik jeg utsatte han for og jeg er ikke stolt av det. Er bare sykt ulykkelig og det eneste jeg vil er at denne mannen skal behandle meg som før, ikke på denne kalde måten. Jeg føler det veldig urettferdig at han skal behandle meg som en fiende når han selv visste konsekvensene av det vi drev med. Anonymkode: 5fa8a...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #2 Del Skrevet 15. august 2018 Du finner nok en ny å ha en fysisk greie med. Om det bare var det du ville ha av denne fyren. Egentlig høres det ut som du ville hatt mye mer, og da skal du bare være glad for at han ikke gir deg noen halmstrå av håp, siden han selv ikke er interessert i dette. Kort sagt; move on! Anonymkode: b382e...4c1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Del Skrevet 15. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du finner nok en ny å ha en fysisk greie med. Om det bare var det du ville ha av denne fyren. Egentlig høres det ut som du ville hatt mye mer, og da skal du bare være glad for at han ikke gir deg noen halmstrå av håp, siden han selv ikke er interessert i dette. Kort sagt; move on! Anonymkode: b382e...4c1 Var ikke det. Men ble det. Men.... Hvordan kan man miste interessen/endre personlighet over natten? Anonymkode: 5fa8a...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 15. august 2018 #4 Del Skrevet 15. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ikke det. Men ble det. Men.... Hvordan kan man miste interessen/endre personlighet over natten? Anonymkode: 5fa8a...a0a En trenger jo bare et øyeblikk for det å ta et valg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #5 Del Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, Forundret.. skrev: En trenger jo bare et øyeblikk for det å ta et valg.. Men hvorfor lot han det gå så langt? Hvorfor tok han ikke det valget før? Jeg spurte han flere ganger om jeg skulle slutte å skrive til han. Han sa nei. Anonymkode: 5fa8a...a0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 15. august 2018 #6 Del Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor lot han det gå så langt? Hvorfor tok han ikke det valget før? Jeg spurte han flere ganger om jeg skulle slutte å skrive til han. Han sa nei. Anonymkode: 5fa8a...a0a Det kan bare han svare deg på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #7 Del Skrevet 15. august 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ikke det. Men ble det. Men.... Hvordan kan man miste interessen/endre personlighet over natten? Anonymkode: 5fa8a...a0a Det ble vel banket ut av ham😥 Anonymkode: d22b8...006 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #8 Del Skrevet 15. august 2018 Wtf? Han fikk juliang av typen/eksen din. Da hadde jeg også kuttet kontakt. Rett og slett fått avsmak av hele greia. Anonymkode: 008b9...48f 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #9 Del Skrevet 15. august 2018 20 minutter siden, AnonymBruker said: Var ikke det. Men ble det. Men.... Hvordan kan man miste interessen/endre personlighet over natten? Anonymkode: 5fa8a...a0a Får man juling og drapstrusler, så er det lett å sette opp sperrer! Det betyr ikke nødvendigvis at han ikke har følelser lengre, men at han har skjønt at dette ikke er bra for han. Anonymkode: f7ce8...553 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 15. august 2018 #10 Del Skrevet 15. august 2018 21 minutter siden, AnonymBruker said: Var ikke det. Men ble det. Men.... Hvordan kan man miste interessen/endre personlighet over natten? Anonymkode: 5fa8a...a0a Det kan skje hvis følelsene ikke er særlig dype i utgangspunktet og man får seg en kraftig vekker, som den han fikk da kjæresten din gikk berserk. Spar ham for enda mer drama og gå videre alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solmåneogstjerner Skrevet 15. august 2018 #11 Del Skrevet 15. august 2018 (endret) Beklager, jeg mener ikke å være slem med deg. Men forholdet deres startet som utroskap og fortsatte til og med etter at dere ble fersket. På toppen av det hele opplevde han at eksen/kjæresten din oppførte seg slik han gjorde. Det er meget fornuftig av ham å holde seg unna, uansett om han har følelser eller ikke. Jeg anbefaler deg å bryte fullstendig med begge disse to, og så etterpå evt begynne på nytt med en annen, fritt for komplikasjoner av denne typen. Endret 15. august 2018 av solmåneogstjerner 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #12 Del Skrevet 15. august 2018 Karma Anonymkode: 34baa...e60 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #13 Del Skrevet 16. august 2018 Å neiiii. Buhhhuuu. Stakkars lille meg... jeg synnes ikke du fortjener bedre heller. Du har bevisst vært utro og hora rundt med en annen bak typens rygg... Såååå... håoer du har det like gøy nå også! Og dere som har sympati med denne løstuppen bør tenke dere om litt.... Anonymkode: 60384...881 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #14 Del Skrevet 16. august 2018 Jeg antar at typen din banka inn litt vett i denne fyren. Hehhe Og tro det eller ei han har bare godt av det. Anonymkode: 60384...881 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrodeF Skrevet 16. august 2018 #15 Del Skrevet 16. august 2018 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg antar at typen din banka inn litt vett i denne fyren. Hehhe Og tro det eller ei han har bare godt av det. Anonymkode: 60384...881 Er du tett? Denne typen har da ingen forpliktelser overfor hennes kjæreste. Hva skjer egentlig i hodet ditt når du mener han fortjener juling? Du må mangle et eller annet. Endret 16. august 2018 av FrodeF 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #16 Del Skrevet 16. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg søker råd og erfaringer. Jeg innledet et slags forhold til en mann før jeg var ferdig med mitt daværende forhold. Vi sextet og ble fersket. Likevel fortsatte vi. Han var litt nølende etter å ha blitt skjelt ut av typen min, og sa vi måtte være forsiktige. Mens vi tekstet masse og hadde møter som involverte fysisk kontakt, fikk flørten min stadig meldinger og telefoner fra typen min i truende stil. Han svarte at vi ikke hadde kontakt og lovet at vi aldri skulle ha det. Men vi fortsatte likevel. Dette pågikk et par måneder til vi ble fersket på nytt. Denne gangen mer alvorlig. Flørten holdt fast på at vi ikke hadde gjort noe fysisk sammen. Jeg derimot fortalte den fulle sannhet. Etter dette forandret han seg helt. Han skrev at vi måtte bryte all kontakt og deretter begynte han å ignorere meg. Han svarte ikke lenger på meldinger. Og hvis han svarte så var det iskaldt. Han fikk drapstrusler ved denne hendelsen, og et par uker senere fikk han bank. Jeg ser hvor traumatisk dette må ha vært for han. Er det etter en sånn hendelse mulig å gjenskape det gode forholdet vi hadde eller vil det alltid være iskaldt mellom oss? Han sier han ikke har noe i mot meg, bare at vi er over, og at det aldri vil bli noe mer. Kan ikke skjønne at de følelsene han hadde for meg bare kunne forsvinne over natten. Jeg har virkelig prøvd hardt å snu han tilbake, men det var helt umulig. Jeg har nok bare ødelagt enda mer. Han har blant annet kalt meg psykotisk. Så jeg måtte se det salget tapt for en god stund siden. Men det er vanskelig for meg å glemme han, og det kommer til å bli vanskelig å ha et slikt kaldt forhold til han når jeg kommer til å treffe han gjennom jobb. Kan dette ordne seg med tiden? Er det noen sjanse for å få han til å like meg igjen? Hva kan jeg gjøre? Han var like mye med på denne romansen som meg, og det var han som startet det og han visste at jeg var opptatt. Han var forresten aldri ute etter noe forhold og det var heller ikke jeg. Om noen lurer, ja det er slutt mellom meg og typen. Og ja, det var et enormt svik jeg utsatte han for og jeg er ikke stolt av det. Er bare sykt ulykkelig og det eneste jeg vil er at denne mannen skal behandle meg som før, ikke på denne kalde måten. Jeg føler det veldig urettferdig at han skal behandle meg som en fiende når han selv visste konsekvensene av det vi drev med. Anonymkode: 5fa8a...a0a Jeg synes det er ganske utrolig at du ikke ser deg selv her. Du klarte å gå bak ryggen til typen din flere ganger, til og med etter at dere hadde blitt ferska... Din nåværende eks banket opp denne mannen pluss kom med drapstrusler! Og du lurer på hvorfor denne mannen holder avstand? Han ser jo at du overhode ike er til å stole på! Hadde du vært seriøs med han, hadde du brutt med eksen din før du innledet noe med han, mens du holdte begge for narr! Hadde du vært ærlig med eksen, hadde han ikke blitt banket opp. Men du kjørte to hester samtidig. Klarer ikke å ha noe sympati med deg dessverre. Håper du tar lærdom av dette. Karma. Anonymkode: bf642...af4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #17 Del Skrevet 16. august 2018 4 timer siden, solmåneogstjerner skrev: Beklager, jeg mener ikke å være slem med deg. Men forholdet deres startet som utroskap og fortsatte til og med etter at dere ble fersket. På toppen av det hele opplevde han at eksen/kjæresten din oppførte seg slik han gjorde. Det er meget fornuftig av ham å holde seg unna, uansett om han har følelser eller ikke. Jeg anbefaler deg å bryte fullstendig med begge disse to, og så etterpå evt begynne på nytt med en annen, fritt for komplikasjoner av denne typen. Og at hun ( ts ) skaffer seg noe som heter samvittighet/empati... Anonymkode: bf642...af4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 16. august 2018 #18 Del Skrevet 16. august 2018 For å gjøre det enkelt for deg å forstå. Livet > DEG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #19 Del Skrevet 16. august 2018 4 timer siden, FrodeF skrev: Er du tett? Denne typen har da ingen forpliktelser overfor hennes kjæreste. Hva skjer egentlig i hodet ditt når du mener han fortjener juling? Du må mangle et eller annet. Hørt om etikk? Sunn fornuft? Nei, det er ikke greit å ligge med andres kjærester. Denne fyren var klar over det. Vart til og med ferska.... Anonymkode: 60384...881 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dævendøtte Skrevet 16. august 2018 #20 Del Skrevet 16. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er bare sykt ulykkelig og det eneste jeg vil er at denne mannen skal behandle meg som før, ikke på denne kalde måten. Jeg føler det veldig urettferdig at han skal behandle meg som en fiende når han selv visste konsekvensene av det vi drev med. Min medlidenhet får du aldri! Skjønner meget godt at han stakk av fra deg, skjønner eksen din også. Men akkurat deg synes jeg ikke synd på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå