Gå til innhold

Dere menn, bryr dere dere om kvinnen har hår på tåa???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på vei til en date nå, men kom på at jeg har glemt å barbere stortærne mine. De har mange, lange svarte hår og man ser det godt i fra avstand. Har jo på meg sko nå selvsagt, men tenkte om det blir noe i kveld så synes jo de to stortærne mine ganske godt. Lurer på om det hadde vært veldig turn off, og om jeg skal stikke innom butikken og kjøpe engangshøvler før jeg møter opp?? 

Anonymkode: 9d11b...61b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis han klarer å oppdage håra på tærna dine vet du med sikkerhet at sexen var elendig.

Tror du bare kan slappe helt av.

Anonymkode: c6135...985

• Liker 11
Skrevet

Hår på tåa...virkelig?

Anonymkode: 7b991...2ad

• Liker 1
Skrevet

Eh, nei. Det er irrelevant🙄

Anonymkode: 270d6...15e

Skrevet

Har han ikke noe i skapet du kan låne?

Anonymkode: ff38c...a0c

Skrevet

Det er mye man må passe på i dag gitt, ikke rart man failer et steg på veien😂

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er på vei til en date nå, men kom på at jeg har glemt å barbere stortærne mine. De har mange, lange svarte hår og man ser det godt i fra avstand. Har jo på meg sko nå selvsagt, men tenkte om det blir noe i kveld så synes jo de to stortærne mine ganske godt. Lurer på om det hadde vært veldig turn off, og om jeg skal stikke innom butikken og kjøpe engangshøvler før jeg møter opp?? 

Spørs hva slags type fetisj han har ...

Skrevet

Tror ikke noe på at en dame har hår på tærne!

Anonymkode: 511b2...528

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror ikke noe på at en dame har hår på tærne!

Anonymkode: 511b2...528

Det finnes ingen hårløse damer. 🙄 

Anonymkode: c3b78...31a

• Liker 3
Skrevet

Jeg datet en fyr en gang som mente jeg burde barbere bort dunet nederst på ryggen. Helt lyst dun liksom, slik man kan ha over trusekanten. Jeg fikk hakeslepp, aldri fått høre før eller siden.

Anonymkode: 1af3d...844

• Liker 1
Skrevet

Jeg er ikke såå kresen på sånt egentlig, men hår på tærne synes jeg er ekkelt. Er dame.

Anonymkode: 26d79...a33

Skrevet
På ‎15‎.‎08‎.‎2018 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Slapp av. Stress ned. Når en kvinne først er naken slutter menn å bry seg om det aller meste, med mindre hun blør nedover låret eller er full av meslinger. 

Anonymkode: 13cd7...264

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette

Perelandra, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...