Gå til innhold

Jeg skjønner ikke logikken hennes.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En felles bekjent forsnakket seg og sa at "Tone" har hatt følelser for meg en stund. Jeg har vært forelsket i "Line" en periode, og vi datet. Line gav uttrykk for at vi kunne bli noe mer, men fikk bare plutselig en melding om at dette ikke funket. Jeg fikk kjærlighetssorg, men det var ikke noe eg kunne gjøre. Vi har blokkert hverandre på alle sosiale medier. Orker ikke å se noe til henne.

Tone er mer tilbaketrukken, vanskelig å lese og er tydelig en kvinne som holder ting skjult fremfor å prate om ting. Jeg har tok kontakt, og vi møttes en kveld. Hun virker veldig lukket og vil liksom ikke helt åpne seg. Jeg latet som jeg ikke visste noe om hennes følelser. 
Men tiden går og vi skriver mye til hverandre. Så merker jeg at jeg begynner å få følelser. Jeg gir uttrykk for at jeg har lyst til å prøve, men hun skriver bare at hun har vært innstilt på å gå videre. Hun føler at seg som en rebound dersom hun bruker mer tid med meg og skrev "jeg føler at dette startet litt for dårlig" og sånn. Hun er altså tydelig på at hun vil videre. Men hvorfor? Er sjansen så stor for at hun treffer en ny mann hun kan falle for? 

Anonymkode: 5b1e7...c9d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sier det jo rett ut, hun har fått inntrykk av at hun var en rebound, andrevalget ditt, da du egentlig likte Line (vet du hva rebound betyr?)

Anonymkode: 9d702...486

• Liker 6
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hun sier det jo rett ut, hun har fått inntrykk av at hun var en rebound, andrevalget ditt, da du egentlig likte Line (vet du hva rebound betyr?)

ja jeg vet det. Men hun er ikke noe andrevalg.

Skrevet

Ikke ha det så travelt.

Skrevet

Forstår følelsene hennes godt, er ikke kult å være den jenta som fyren går på 5 minutter etter et break-up (for å sette det på spissen). Hvis hun føler seg som en rebound så er det hennes følelser, men hvis du virkelig har falt for hun så får du være tydelig på det også. Har hun bestemt seg for å gå videre, så la hun gå! Kanskje det ikke var meningen at dere to skulle ende opp med hverandre .

Anonymkode: bcd1b...c15

• Liker 4
Skrevet

Hun er redd for å bli såret. Hun er redd for at du skal gå tilbake til Line dersom hun plutselig dukker opp igjen allikevel, eller at du ikke har ekte følelser og at de går over når du bare har kommet over Line.

Derfor beskytter hun seg selv ved å si at hun syntes det begynte dårlig og hun ikke ønsker å gå videre i noe forhold med deg.

• Liker 6
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

ja jeg vet det. Men hun er ikke noe andrevalg.

Så du forstår ikke at når hun ser alle tegnene på at hun er andrevalget, så er det det hun tror at hun er? Synes logikken hennes er ganske spot on, jeg. Hadde selv ikke villet bli sammen med noen som først og fremst hadde gått etter en annen. Kanskje hun til og med har tidligere flørtet med deg og du overså henne fordi du så etter en annen...

Du kan alltids forsøke overbevise henne, men jeg vet ikke om du kan endre det inntrykket

• Liker 2
Skrevet

Det virker som det er ting du ikke forteller her. Hvilket grunnlag har hun for å føle seg som en rebound? Du nevner jo ingenting om hva du har gjort for å gi henne det inntrykket. Du nevner bare at hun virker lukket. Og du avslutter med å spørre om sjansen er så stor for at hun kan møte en ny mann. Virker som du tror hun er upopulær, og bare skal ta til takke med deg fordi du er interessert.

Skjønner ikke din logikk.

Anonymkode: 734a2...776

• Liker 4
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som det er ting du ikke forteller her. Hvilket grunnlag har hun for å føle seg som en rebound? Du nevner jo ingenting om hva du har gjort for å gi henne det inntrykket. Du nevner bare at hun virker lukket. Og du avslutter med å spørre om sjansen er så stor for at hun kan møte en ny mann. Virker som du tror hun er upopulær, og bare skal ta til takke med deg fordi du er interessert.

Skjønner ikke din logikk.

Anonymkode: 734a2...776

Grunnlaget er nok jeg datet en annen mens hun likte meg da.

Gjest Minesveiper
Skrevet

Hun er vel ikke så glad for at du gikk for Line først, og så henne når ting ikke gikk med Line. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...