AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Jeg har bestilt time på Hausken for å sjekke at alt er som det skal eller ikke. Men så fikk jeg time rett etter eggløsning. Jeg tenkte ikke på det før etter at jeg hadde snakket med sykepleier. Men kan gynekologisk sjekk medføre en stans i prøvingen? Føre til at spiren ikke sitter? Bør jeg endre timen så jeg har time mellom mens og el? Og ikke mellom el og mens 🤔🤔 Anonymkode: bd61b...33d 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Nei, det kan det ikke. Men en gyn. undersøkelse gir få svar, så dette er kun et første steg. Utredning av kvinner er relativt omfattende. Med ultralydundesøkelser, blodprøver gjennom syklusen og mer. I tillegg må mannen ta spermprøver med minst to-tre måneders mellomrom. Anonymkode: b3441...b41
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 Har ingenting å si, men de unngår gjerne celleprøve og mer omfattende greier mellom EL og mens. Jegmåtte inn to ganger for å skylle litt i skjeden for å skjekke polypper, og det ville hun ikke gjøre i den fasen - så da ble timene satt opp rett etter mens. Men for en første sjekk har det ingenting å si. Anonymkode: 30132...57a
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Takk for svar dere 😊 jeg ringte tidligere og spurte hun jeg hadde snakket med. Det skulle gå greit. Gynekolog kom til å spørre hvor i syklusen jeg er i, under undersøkelsen og ta hensyn til det. Anonymkode: bd61b...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå