Fat Sally Lee Skrevet 15. mars 2005 #61 Skrevet 15. mars 2005 Jeg handler ikke der fordi de misbruker sin makt overfor leverandørene. Synnøve/TINE-saken er et godt eksempel. Gjaldt ikke det ICA- butikkene?
Tusenfryd Skrevet 15. mars 2005 #62 Skrevet 15. mars 2005 Tja, jeg er stort sett fornøyd med de Rema1000 butikkene jeg har vært i. Husker det var en periode de hadde diiigre kasser med rimelige og svært gode klasetomater. Var helt svenskepris. Kjøpte masse, jeg er tomatoman. Da handlet jeg der. Ellers handlet jeg ikke der når jeg skulle ha dopapir, for de førte ikke dte merket vi vil ha. (på samme måte som jeg droppet Kiwi når jeg skulle ha knekkebrød da de sluttet med favoritten vår - gidder nemlig ikke stoppe i fjorten butikker på en handletur...) Nå handler jeg ikke der fordi det er Rimi og Meny som ligger nærmest der jeg bor.
Gjest Espera Skrevet 16. mars 2005 #63 Skrevet 16. mars 2005 Jeg har Rema, Rimi og Ica i mitt nærmiljø. Jeg tar storhandelen på Rema hver lørdag - absolutt best i frukt&grønt, billig på kjøttdeig, kjøttpålegg og mye annet av kjøttvarer (og jeg er kjempefornøyd med Nordfjord kjøtt!!), billig 4pk med pepsi max, de har alt det jeg trenger av basisvarer og det er rent&pent og hyggelig betjening (+ at smågodt-hylla alltid er fersk og nylig fylt opp ) Skal jeg ha ferskvarer, noen spesielle matvarer eller benytte meg av kampanjer/tilbud supplerer jeg på Ica eller kjører til Coop Obs e.l. (Min Rema har forøvrig både Q-melk og Synnøve Finden...... Og de er supre til å ta inn ting i utvalget sitt, om enn for en prøveperiode, dersom jeg spør om det.)
Gjest Espera Skrevet 16. mars 2005 #64 Skrevet 16. mars 2005 Merker også STOR forskjell på lommeboka om jeg handler stort på Ica eller Rema. Melk, brød, pålegg, frukt&grønt, ingredienser til fire-fem middager, toalettpapir + rengjøringsmidler utgjør fort en forskjell på to-trehundre kr på de to butikkene. Det synes jeg er MYE!
Gjest Dolphina Skrevet 16. mars 2005 #65 Skrevet 16. mars 2005 Handler ofte på Rema jeg. Varierer mellom Rimi og Rema. Noen ganger Kiwi, Spar og Ica... Rema-butikkene her i distriktet er nye og flotte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå