Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg handler ikke på Rema fordi det er ikke noen butikk i nærheten. Har en Kiwibutikk i nabolaget og handler basisvarer der.

Gjest Dalwhinnie
Skrevet

Jeg hadde gjerne handlet på Rema om den fantes her i nabolaget, men de har ingen butikk akkurat her. Frukt, grønt og mesteparten av kjøttvarene handler jeg andre steder enn på superen uansett, så det spiller egetnlig ikke så stor rolle for meg om jeg handler på Rema, Rimi, Mega etc.

Skrevet

Tusentakk for tilbakemeldinger :D

Gjest Devil's Spawn
Skrevet

liker dem ikke pga er bare utlendinger som jobber der,

Du glemte noe foran den setningen: "Jeg er ikke rasist, men...".

Skrevet

:ler:typisk, Rattleshake

Jeg synes handling er dritkjedelig, derfor gjør jeg det EN gang i uken i EN butikk, som har ALT - og det er nødvendigvis verken rimi eller rema eller kiwi.

Gjest Tristessa
Skrevet

Tja. Fordi det som ligger nærmest er Spar (billig og greit til basisvarer), og når vi skal ha mer spesielle ting, eller gjør større innkjøp, går vi på Meny som har omtrent alt hjertet kan begjære.

Men Rema 1000 har billig hansa-pils på flaske. Det skal de ha. :ler:

Skrevet

Jeg handler som mange andre her basisvarer på Rema. Her ligger både Rema og Meny veldig nær så da går jeg etter de varene jeg skal ha.

Skrevet

Handler ikke på rema 1000 fordi vi ikke har det her jeg bor,pluss at jeg synes det er bedre utvalg på meny

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke noen slik butikk i nærheten + har hørt at franchisetakerne/butikkeierne er underkastet svært dårlige, nærmest "brutale" betingelser fra toppen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg aner rett og slett ikke om det ligger en Rema 1000-butikk i nærheten. Har aldri sett en rundt her vi bor. Her er Prix, Rimi, ICA og Meny.

Skrevet

Fordi at eg syns dei har altfor dårlig utvalg.

Hender at eg springer inn om det kun er etpar ting eg skal ha og eg veit at dei har det. Eg gidde ikkje handle der når eg veit eg må på en annen butikk for å handle det REMA ikkje har uansett.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg handler mye på Rema 1000 fordi det er en stoooor butikk, den er ren også, og har godt nok utvalg i basisvarer for meg. Det er rimelig. Jeg har null problemer med frukt/grønt-avdelingen. Vel, jo, sist var tomatene elendige, men det har jg opplevd på andr burikker også.

De gangene jeg ikke handler der er det fordi jeg handler på kiwi, som er mye nærmere, og der har de jo også rimlige varer som first price, samt at de har q-melk, jeg liker skrukork på melka. Men hos oss er det en mye mindre butikk (bedre nå etter at de utvidet den da) så utvalget hos Rema er bedre. Det ble kiwi i dag, fordi det tross alt er bare 5 minutter å gå dit, 15 til rema (vi går alltid til butikken, da vi ikke har bil) og vi hadde ikke så god tid, dessuten hadde vi allerede vært i byen og gått hjem (og det tar en god halvtime) så vi hadde liksom gått nok for i dag.

Skrevet

Vi handler ofte basisvarer på Rema - fordi det er billig og de har det vi har behov for. Vår lokale Rema-butikk er stor og ren og pen og har et stort utvalg varer. Men som oftest blir det handling på Prix, for den ligger nærmere :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Pga jeg vil bestemme hva jeg skal ha til middag. Ikke rema som har dårlig utvalg pga det er få produsenter som får komme inn.

Dårlig rukt/grønt.

ikke ferskvare. Billige brød der,men tørr før du kommer hjem.

5 år siden jeg var innom en Rema butikk.

de er billigst,men jeg er ike villig til å handle der pga det.

Gjest Anonymous
Skrevet

Pga jeg vil bestemme hva jeg skal ha til middag. Ikke rema som har dårlig utvalg pga det er få produsenter som får komme inn.

Dårlig rukt/grønt.

ikke ferskvare. Billige brød der,men tørr før du kommer hjem.

5 år siden jeg var innom en Rema butikk.

de er billigst,men jeg er ike villig til å handle der pga det.

Ps) og en utrivelig butikk. Ser ut som et lager

Gjest Madeline
Skrevet

Jeg handler det meste på Rema. Er veldig fornøyd med min lokale Rema butikk. De har god service: får hjelp hvis jeg spør, er det mer enn 3 i kø i kassa eller noen har mye varer, så tilkaller de mer hjelp med en gang. Ellers er det jo lave priser og frukten er faktisk veldig bra der. Men skal jeg ha ferskt kjøtt eller fisk, kjøper jeg det en annen plass. Er det gode tilbud andre steder, benytter jeg meg ofte av det også.

De butikkene jeg holder meg unna er den lokale Kiwi og coop mega butikken. Der er det elendig utvalg, dårlig service og for høye priser.

Skrevet

ser at det er flere av dere som nevner at rema har dårlig brød...men det er forskjellig brød forskjellige steder i landet. Kommer nemlig fra bakerier i området... Her i Arendal syns jeg rema-butikkene er bra. Jeg handler fast en gang i uka på nermeste rema, og om jeg skal ha litt mer handler jeg på den største rema-butikken. Der har de gratis vafler på lørdagene, gratis kaffe og pepperkaker, og det er fantastisk når ungene maser og jeg er sliten! :ler:

Rema har stort sett det jeg trenger, og er det billigste alternativet. Men fiskepudding handler jeg på coop butikker, for det er den eneste gode fiskepuddingen i hele landet! syns frukt og grønt er bra kvalitet på rema her omkring, men utvalget er dårlig, så da stikker jeg innom prix(verdens beste prix)og kjøper spennende rare frukter fra fjerne land.(nam nam nam)

Skrevet

På grunn av den dårlige frukten/grønnsakene, synes det er skittent og rotete, varene er stadig uttgått på dato :roll:

Dette gjelder i hvert fall de 3 Remabutikkene det har hendt jeg har gått innom.

Skrevet

Fordi Meny er det som ligger nærmest der jeg bor. Handler skjeldent andre steder.

Skrevet

Enkelte varer kan jeg handle på Rema1000.

Men holder meg langt unna frukt og grønnsaksdisken.

Enkelte varer er bra andre ikke.Jeg handler mest på PRIX for den er nærmest.

Koldbruna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...