ringblomst Skrevet 13. mars 2005 #41 Skrevet 13. mars 2005 Har en veldig stor Rema 1000 ikke langt unna oss som faktisk er ganske bra på alt annet enn fersk fisk og brød. De har alltid bra med frukt . Den butikken er så stor at det fylles på varer ofte, så har ikke sett utgåtte varer der til dags dato. Foretrekker faktisk å ta storhandelen der enn på Mega og Rimi som også er i nærheten. Servicen er overraskende bra - alltid mange åpne kasser og lett å få svar på evt. spørsmål.
Vibs Skrevet 13. mars 2005 #42 Skrevet 13. mars 2005 Jeg synes Rema 1000 er kjedelig. Å handle dagligvarer synes jeg skal være så gøy som det kan bli - og det blir det i butikker som Meny og Ultra hvor utvalget er stort og ferskvarediskene ser delikate ut. Da får jeg lyst til å handle masse god mat. På Rema 1000 her hvor jeg bor har de ikke engang Omega-3 kapslene jeg pleier å dytte i meg, kun Möllers tran kapsler, og de vil jeg ikke ha. For lite utvalg på Rema, synes jeg.
Gjest Madeline Skrevet 13. mars 2005 #43 Skrevet 13. mars 2005 Jeg synes Rema 1000 er kjedelig. Å handle dagligvarer synes jeg skal være så gøy som det kan bli - og det blir det i butikker som Meny og Ultra hvor utvalget er stort og ferskvarediskene ser delikate ut. Da får jeg lyst til å handle masse god mat. quote] Ikke alle har lommebok som tåler å handle på Meny og Ultra. Da er Rema god å ha.
Vibs Skrevet 13. mars 2005 #44 Skrevet 13. mars 2005 Ikke alle har lommebok som tåler å handle på Meny og Ultra. Da er Rema god å ha. Samboer pleier å handle på Rema 1000, vi handler endel i Sverige og får endel mat av familie. Da kan jeg "skeie ut" på Meny og Ultra sånn ellers Det tar jeg meg råd til. Men jeg synes også Rema/Sverige/familien er god å ha!
Gjest Queenblue Skrevet 13. mars 2005 #45 Skrevet 13. mars 2005 Jeg handler mest på Coop Mega., og noen ganger Meny. Der får jeg det jeg trenger, slipper å gå i flere butikker. Meny har jo stempestort utvalg da, der får jeg bestandlig alt jeg trenger..og litt til. Går jeg til Rema, må jeg bestandig i en butikk til. Og da går det jo bensinpenger til å kjøre fra butikk til butikk også. Ergo jeg handler nesten aldri på Rema. Liker heller ikke at de tar inn de varemerkene de vil ha, og skiver ut lokale merker.
Gjest Starya Skrevet 13. mars 2005 #46 Skrevet 13. mars 2005 Handler på Rema når jeg gidder gå helt dit. Synes utvalget er ok, jeg har ikke råd til å boltre meg på andre sjapper uansett.
Gjest Seleena Skrevet 13. mars 2005 #47 Skrevet 13. mars 2005 ...Fordi Ica er nermare. Men når eg vil ha min spesialchips, så må eg på Rema. Så fint at dei er her!
Samantha Skrevet 13. mars 2005 #48 Skrevet 13. mars 2005 ...Fordi Ica er nermare. Men når eg vil ha min spesialchips, så må eg på Rema. Så fint at dei er her! Litt off topic her! Hmm... Kva chips har dei på Rema, som dei ikkje har på Ica? Berre litt nyfiken, eg... Den der Gormet-greia kanskje? :klø:
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2005 #49 Skrevet 13. mars 2005 Handler på Rema innimellom, men supplerer uansett med å stikke innom Spar osv. Til daglig handler vi mest på Prix (ligger nærmest).
Gjest Seleena Skrevet 13. mars 2005 #50 Skrevet 13. mars 2005 Litt off topic her! Hmm... Kva chips har dei på Rema, som dei ikkje har på Ica? Berre litt nyfiken, eg... Den der Gormet-greia kanskje? :klø: Eh... Baconchips
Charmina Skrevet 13. mars 2005 #51 Skrevet 13. mars 2005 Rema som vi handler på har kjempeflott frukt/grønt avdeling!
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2005 #52 Skrevet 14. mars 2005 Min mann er eier av en dagligvarebutikk (ikke rema) og sier at jeg er enhver butikkeiers drømmekunde. Totalt ukritisk til pris og varebeholdning og bryr meg katten om alt som er på tilbud. Jeg handler på den butikken som er nærmest. Om det er den dyreste får så være. Om det finnes en ferskvaredisk er det et stort pluss. Det må være det eneste. Min fornuftige og prisbevisste mor river seg i håret av frustrasjon fordi jeg fremdeles velger safari over rimi. Er sånn ca ett minutts forskjell på avstanden mellom de. Er ukritisk til øl også. Min mann kjøper godt dyrt oø til seg selv og til meg kjøper han det som er billigst. For som han sier merker jeg ikke forskjellen allikevel
Fibula Skrevet 14. mars 2005 #53 Skrevet 14. mars 2005 Fordi det ikke finnes noen Rema-butikker i nærheten av der jeg bor.
Gjest gjest1 Skrevet 14. mars 2005 #54 Skrevet 14. mars 2005 Brød, melk, brus, øl + diverse andre basisvarer handler jeg på rema. Men ca en gang i uken er jeg innom en annen butikk hvor jeg kjøper frukt og andre ferskvarer + det jeg ikke får tak i på rema. Utvalget på rema er ikke til å juble over, og som mange andre sier er ikke frukten noe å skryte over heller. Men jeg handler gjerne basisvarene mine der for å spare noen kroner. (men - nå er rema nærbutikken min. Hadde det vært lengre unna hadde jeg nok ikke handlet der)
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #55 Skrevet 15. mars 2005 Jeg handler ikke der fordi de misbruker sin makt overfor leverandørene. Synnøve/TINE-saken er et godt eksempel.
Gjest Anonymous Skrevet 15. mars 2005 #57 Skrevet 15. mars 2005 Handler som oftest på rema, men de gangene jeg ikke gjør det er det fordi jeg skal ha noe fra ferskvaredisk.
Amarone Skrevet 15. mars 2005 #58 Skrevet 15. mars 2005 Jeg handler ikke på Rema fordi jeg må gå så langt for å komme dit (ca 25 min). Mye kortere til Kiwi (5 min) og Prix (10 min) for meg. Siden jeg aldri handler der, så vet jeg heller ingenting om kvaliteten på varene.
Amanja Skrevet 15. mars 2005 #59 Skrevet 15. mars 2005 Jeg handler på rema 1000 en sjelden gang, og da kun fordi det er billig. Kjøper aldri frukt eller andre "ferskvarer" der, kun tørrvarer... Syns ikke butikkene ser noe bra ut i det hele tatt, skitne og rotete...
Fat Sally Lee Skrevet 15. mars 2005 #60 Skrevet 15. mars 2005 jeg handler på rema 1000. Der har de q- melk. Nydelig frukt. Rent og pent og godt utvalg. :jenta mot strømmen: Her også! Skulle til å understreke at det kun gjelder noen butikker. Remaen her er stor, ren, har godt utvalg, fin frukt/grønt, hyggelige ansatte og er ryddig. :Fiiine remaen!:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå