AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 (endret) Jeg er en mann på 44 år som har to fetisjer Den ene er at jeg tenner sykt på å iføre med dameklær og vise meg frem enten helt eller delvis i dette. Den andre er synet av kvinneføtter Dette medfører problemer i hverdagen min, da jeg mister fokus på de daglige tingene som er viktig i livet og fører til at jeg holder på og onanere meg ihjel. Jeg kommenterer også tærne til kvinner jeg ser, gir komplimenter om hvor pene tær de har og legger til rette for prat om hvor deilig det er med nakne tær Jeg går også på unisex toaletter og roter i søppel for å finne brukte truser, nylonstrømper og truseinnlegg. Når jeg finner dette så ender jeg ofte opp med å lukte å slikke på disse som igjen medfører risiko for min egen helse. Jeg bruker mye tid på dette og klarer ikke stoppe,føler livet mitt bare dreier seg om dette. Jeg har vært til sexolog og har det siste året gått på depo provera som er et prevensjons middel for kvinner, dette løser opp all testosteron i kroppen min og jeg er kjemisk kastrert. Det er en befrielse og ikke ha trang til å gjøre disse tingene når jeg går på depo og livet mitt fungerer fint i forhold til jobb,famile og venner. Jeg har ikke noe sexuelt behov lengre og onanerer en skjelden gang, stort sett så ender det bare med at jeg får utløsning om natten ett par ganger i mnd. Kvinner har ingen makt over meg lengre da jeg ikke kjenner på sexuelt lyst, det er rett og slett en befrielse. Hva tenker dere om dette Anonymkode: a7417...e63 Endret 15. august 2018 av Elaine Marley
Ardenus Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Hadde ikke hørt om depo provera før nå, men det er vel kanskje like greit at du gjorde det slik du har gjort det, for å leve slik må være slitsomt. Klarte du ikke å beherske deg i det hele tatt?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 40 minutter siden, Ardenus skrev: Hadde ikke hørt om depo provera før nå, men det er vel kanskje like greit at du gjorde det slik du har gjort det, for å leve slik må være slitsomt. Klarte du ikke å beherske deg i det hele tatt? Nei klare ikke slutte, og hverdagen er bare et slit når jeg ikke er på depo Anonymkode: a7417...e63
Gjest Vanlig fyr Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har vært til sexolog og har det siste året gått på depo provera som er et prevensjons middel for kvinner, dette løser opp all testosteron i kroppen min og jeg er kjemisk kastrert. Anonymkode: a7417...e63 Det må vel gå utover muskelmassen din? Høres ut som noe som kan gi masse bivirkninger?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå