Gå til innhold

Afrikansk kjæreste, erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Hummel34 skrev:

Undrer meg over at du syns dette er noe å dvele ved... mange innlegg om samme tema viser reelle dilemma om man skal bli i forholdet eller ikke. I dette tilfellet ser jeg virkelig ikke ambivalensen. Om man ikke tenner voldsomt på dominans er vel ikke dette noe man kan leve med? God mat opp mot voldtekt 6-8 ganger om dagen? Sorry- ser ikke dilemmaet. 

Takk for svar. Jeg har fått mye å tenke på etter jeg skrev her. I innlegget mitt skriver jeg om ting jeg liker ved han, jeg har likt han lenge og fått så godt inntrykk av han. Når vi begynte å date var jeg så glad, vi hadde utrolig god kjemi når vi jobbet sammen. Men nå begynner jeg jo å bli kjent med han på en annen måte. Ikke lett når man er i startfasen og man er forelska og det er lett å bli blind. For jeg ser en fin fyr, som får meg til å le, og måten han ser på meg på, det føles godt.. men det andre er ikke noe jeg kan leve med, og det er synd. 

Ts 

Anonymkode: 265e1...644

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dater en fyr fra Etiopia, han er veldig snill og jeg er utrolig tiltrukket av han. Han er nydelig! Han får meg til å smile og le, får masse sommerfugler i magen bare av tanken på han. Disker opp med middag til meg, etiopisk mat, noe jeg syns er veldig spennende. Han er muslim, og ber flere ganger om dagen, men han virker ganske moderne i tankene sine. Ønsker at kvinner også skal jobbe, ta utdanning f.eks Jeg har kjent han ganske lenge, da vi jobbet sammen før, og jeg fikk et veldig godt inntrykk av han. Han gjorde mye søte ting mot meg, og han var godt likt på jobb. Rett og slett en veldig fin fyr! Han sier at han ønsker å gifte seg med meg, at vi skal utføre en Nikah. Han har også sett på ringer, han ville kjøpe en diamantring til meg en dag sa han. Jeg har sagt at jeg vil gifte meg med han, om vi fortsatt liker hverandre i fremtiden. Må jo gi det litt tid naturlig nok. Han er veldig flink, går på skole og lærer norsk, og jobber mye. Han har nylig klart å ta lappen, og ønsker å jobbe som bussjåfør etterhvert. Han er en mann som står på og har planer for fremtiden. Veldig attraktiv fyr. 

Men.. han er veldig voldsom når det gjelder det seksuelle. Blei så paff første gangen, for han var så voldsom. Kan bare rive av meg klærne, selv om jeg sier nei. Han hører liksom ikke på meg. Veldig rart. Og holder meg hardt fast, han er sterk, så jeg har ikke sjangs til å komme løs. Han vil ha mye sex, han virker nesten umettelig. Jeg sa at jeg kanskje kunne gjøre det 3 ganger, når vi snakket om det, men det syntes han var lite. Han ville gjerne ha det 6-8 ganger! Og om jeg sier jeg må dra, så holder han meg igjen, låser døra så jeg ikke kommer ut. Jeg må si til han mange ganger at jeg må dra, men han vil liksom ikke slippe meg. Det blir nesten en kamp, og det er litt slitsomt og dumt at det skal bli sånn. For jeg liker han så godt. Kan jo hende han roer seg ned litt mer etterhvert, er det jeg håper på. Lurer på om det er andre som har lign erfaringer, er dette 'vanlig' blant afrikanske menn? Ønsker seriøse svar. 

Du blir voldtatt gjentatte ganger hver dag, og du lurer på om det er greit? Nei, det er det ikke!

Hvordan tror du framtida med han her blir når du blir enda mer bundet til han via giftermål og barn? Det blir et rent helvete, og du vil fortsatt streve med å løsrive deg, fordi det er barn inne i bildet. Som han er far til, og stakkars han som ikke får se barna sine hver dag.

Eller enda verre; du tør ikke å gå fra han, fordi han kommer til å behandle barna dårlig!

Anonymkode: 7d8cc...f1e

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du bør dra til Afrika med ham og ikke komme tilbake hit noen sinne.

Anonymkode: f80f2...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette har da ingenting med kontinent å gjøre!! 

Anonymkode: 77c9d...8e4

Er du sammen med en fra Etiopia vil du bli voldtatt.

Anonymkode: f80f2...a47

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier egentlig ikke å svare her på forumet, men jeg måtte nå. 

Som Etiopisk kvinne må jeg si at menn er forskjellige uansett etnisitet. Etiopisk menn er også det.

Men av erfaring så tenker jeg at at du bør være ekstra forsiktig når han er såpass har aggressiv tone i strarten. Det jeg føler at han er den typen som har stor sex behov som du ikke kan fylle. Og de fleste utlandske menn har tanker om at hvite/norske jenter er veldig sultne etter sex. Jeg vil påstå at ting vil kanskje bli verre. Jeg hadde  akkurat en sånn type mann. Livet med han var bare sex 24 timer i døgnet. Når han ikke fikk det  som han ville ble han sur og aggressiv. Han mente at han hadde rett til å kreve med makt. Etter 10 år sammen er jeg ute av ekteskapet. Han ville ikke forandre atferd. Han var for selvopptatt og tok aldri hensyn om mine følelser. Alt måtte skje på han måte i senga.

Dessverre er det barn inni i bilde nå. 

Jeg vil råde deg å være åpen med ham om hva du føler før det er for seint med giftermål og barn. Dette vil kanskje vare livet ut. 

Håper du finner ut av alt snart.

Lykketil.

Anonymkode: 4f09b...68a

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg pleier egentlig ikke å svare her på forumet, men jeg måtte nå. 

Som Etiopisk kvinne må jeg si at menn er forskjellige uansett etnisitet. Etiopisk menn er også det.

Men av erfaring så tenker jeg at at du bør være ekstra forsiktig når han er såpass har aggressiv tone i strarten. Det jeg føler at han er den typen som har stor sex behov som du ikke kan fylle. Og de fleste utlandske menn har tanker om at hvite/norske jenter er veldig sultne etter sex. Jeg vil påstå at ting vil kanskje bli verre. Jeg hadde  akkurat en sånn type mann. Livet med han var bare sex 24 timer i døgnet. Når han ikke fikk det  som han ville ble han sur og aggressiv. Han mente at han hadde rett til å kreve med makt. Etter 10 år sammen er jeg ute av ekteskapet. Han ville ikke forandre atferd. Han var for selvopptatt og tok aldri hensyn om mine følelser. Alt måtte skje på han måte i senga.

Dessverre er det barn inni i bilde nå. 

Jeg vil råde deg å være åpen med ham om hva du føler før det er for seint med giftermål og barn. Dette vil kanskje vare livet ut. 

Håper du finner ut av alt snart.

Lykketil.

Anonymkode: 4f09b...68a

Hei, tusen takk for at du tok deg tida til å svare meg. Jeg er lei for at du måtte gå gjennom dette, høres forferdelig ut. Godt du kom deg ut av det. 

Jeg skal ha en prat med han, og se hva som skjer. Om han ikke forstår meg, eller viser hensyn til det jeg sier, så er det ikke noe håp. Desverre. Men dette er en fyr som jeg bryr meg mye om, så det er vondt nå. 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når denne fyren er ferdig med TS kommer han til å finne seg en annen jente å voldta. En som kanskje ikke takler like godt å bli voldtatt som TS. En som blir så skadet at hun kanskje tar selvmord. Så finner han seg en ny som han ødelegger...og sånn fortsetter det. Denne fyren kommer til å få fortsette til han blir impotent. Og rekker å ødelegge mange jenter innen den tid.

Anonymkode: 8208f...ca5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han oppfører seg sånn så tidlig i forholdet? Det høres ut som starten på en mareritthistorie.

/red flags

Anonymkode: fb88e...a5b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du godtatt samme oppførsel av en norsk mann? Hvis nei, der har du svaret. 
Hva ville du sagt hvis ei venninne hadde fortalt deg at kjæresten nektet henne å gå, nektet å ta et nei for et nei, og krevde sex selv om hun ikke ville? 

Kom deg ut av dette forholdet! 

Anonymkode: b103b...130

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor spør alle om TS er et trolll? Det synes jeg er utrolig irriterende, for hun er jo ikke det. Dette er en sann historie så tro på den da! Hun er da slett ikke rasistisk. Hvorfor skal noen dra det rasistkortet hele tiden? Skal det bli sånn i dette landet at det skal være en lov for etnisk norske og en annen lov for ikke-etnisk norske? Dette er helt vanvittig.

Men til saken: TS du må ikke ta en prat med denne mannen. Han er farlig for deg, og han vil voldta og skade deg. Du må bryte all kontakt med en gang og aldri se han igjen. Du bør vel egentlig anmelde han for vold og overgrep. Men hvis du ikke takler å gjøre det må du hvertfall bryte all kontakt med han og aldri se deg tilbake. Du må slutte å være naiv og tilgi han for ovegrepene. Dette er en farlig mann. Dette har ikke noe med å gjøre om han er fra her eller der, men det finnes farlige menn fra alle land. Her skriker alle varselsignalene mot deg på høyeste volum så nå må du høre og du må flykte før det er for sent! Du må lære av dette så du aldri involverer deg med en sånn igjen noen gang!

Mulig du bør ha noe hjelp til å sortere ut hva som har skjedd og hvorfor du er i stand til å finne deg i å bli behandlet på denne måten av en mann, uten å forstå at dette er veldig galt. Jeg sier ikke dette for å være slem, men fordi jeg blir alvorlig bekymret for deg. Håper du kommer deg ut av dette forholdet øyeblikkelig!

Anonymkode: 25438...f5e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør alle om TS er et trolll? Det synes jeg er utrolig irriterende, for hun er jo ikke det. Dette er en sann historie så tro på den da! Hun er da slett ikke rasistisk. Hvorfor skal noen dra det rasistkortet hele tiden? Skal det bli sånn i dette landet at det skal være en lov for etnisk norske og en annen lov for ikke-etnisk norske? Dette er helt vanvittig.

Men til saken: TS du må ikke ta en prat med denne mannen. Han er farlig for deg, og han vil voldta og skade deg. Du må bryte all kontakt med en gang og aldri se han igjen. Du bør vel egentlig anmelde han for vold og overgrep. Men hvis du ikke takler å gjøre det må du hvertfall bryte all kontakt med han og aldri se deg tilbake. Du må slutte å være naiv og tilgi han for ovegrepene. Dette er en farlig mann. Dette har ikke noe med å gjøre om han er fra her eller der, men det finnes farlige menn fra alle land. Her skriker alle varselsignalene mot deg på høyeste volum så nå må du høre og du må flykte før det er for sent! Du må lære av dette så du aldri involverer deg med en sånn igjen noen gang!

Mulig du bør ha noe hjelp til å sortere ut hva som har skjedd og hvorfor du er i stand til å finne deg i å bli behandlet på denne måten av en mann, uten å forstå at dette er veldig galt. Jeg sier ikke dette for å være slem, men fordi jeg blir alvorlig bekymret for deg. Håper du kommer deg ut av dette forholdet øyeblikkelig!

Anonymkode: 25438...f5e

Hei. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive mer, men takk for svaret ditt. Jeg blir også litt oppgitt over at folk tror at jeg er et troll, og rasist. Jeg er langt fra noen av delene, men uansett.. du sier mye bra. Men jeg vil snakke med han om det, vi har ikke datet lenge, så dette er ferskt. Jeg må for min egen del ta den praten med han, og se hva han sier. Forstår han ikke, så funker det ikke. Han er et menneske som jeg liker godt, men det seksuelle forvirrer meg. 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg hadde egentlig ikke tenkt å skrive mer, men takk for svaret ditt. Jeg blir også litt oppgitt over at folk tror at jeg er et troll, og rasist. Jeg er langt fra noen av delene, men uansett.. du sier mye bra. Men jeg vil snakke med han om det, vi har ikke datet lenge, så dette er ferskt. Jeg må for min egen del ta den praten med han, og se hva han sier. Forstår han ikke, så funker det ikke. Han er et menneske som jeg liker godt, men det seksuelle forvirrer meg. 

Ts 

Han er en voldsmann og det beste du kan gjøre for deg selv, er å la være å snakke med han og heller komme deg bort. Du kan risikere at han manipulerer deg, sier unnskyld og lover deg at det aldri skal skje igjen, for så å voldta deg på nytt og på nytt.

Anonymkode: cb8ab...866

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 8/15/2018 at 5:41 PM, AnonymBruker said:

Jeg dater en fyr fra Etiopia,

ok

On 8/15/2018 at 5:41 PM, AnonymBruker said:

er dette 'vanlig' blant afrikanske menn?

Du mener Etiopiske menn?? du vet at Afrika er et kontinent ikke sant?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
40 minutter siden, Tanuki skrev:

ok

Du mener Etiopiske menn?? du vet at Afrika er et kontinent ikke sant?

Ja jeg vet det. Har forklart meg tidligere i tråden. Jeg formulerte meg feil, beklager. 

Får ikke forandret overskriften desverre. 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...