Gå til innhold

Afrikansk kjæreste, erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker han som typen som lytter og har forståelse for dine behov? Du kunne anmeldt han for voldtekt. Ikke ta dette ille opp for det er ikke sånn ment, men du skriver som han har hjernevasket deg allerede. Du fortjener bedre enn han.

Anonymkode: 0a669...e7d

Nei det virker jo desverre ikke sånn. Og det gjør meg trist, for jeg liker han godt. Takk for svar. 

Ts

Anonymkode: 265e1...644

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir så lei meg på dine vegner at du godtar, og nesten ser på det som normalt at noen oppfører seg sånn! Han er jo ikke snill i det hele tatt!!! Det som er veldig bra, er svarene du får her, da ser du jo at dette ikke er greit.

Anonymkode: f8f37...58b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Blir så lei meg på dine vegner at du godtar, og nesten ser på det som normalt at noen oppfører seg sånn! Han er jo ikke snill i det hele tatt!!! Det som er veldig bra, er svarene du får her, da ser du jo at dette ikke er greit.

Anonymkode: f8f37...58b

Takk for det. Ja jeg leser svarene her, ikke noe hyggelig egentlig, men det var jo jeg som ønsket svar. Trengte høre det fra andre. Må ta en prat med han, og se hva han sier og hva som kan komme ut av det. 

Og igjen, nei jeg er ikke et troll. 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

T.R.O.L.L

Anonymkode: 1c48c...9b1

Du er et troll

Anonymkode: 53274...fb4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fin fyr som låser døra ? Wtf? Kom deg vekk 

Jeg har ingenting i mot muslimer eller utlendinger, er sammen med en selv. Men ikke en sånn galning som han her høres ut som 

Anonymkode: ad5cb...427

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, mener ikke å virke generaliserende. Jeg vet at afrikanere er like ulike som alle andre, men visste ikke helt hvordan jeg skulle formulere meg. Fint å høre at du er i et godt forhold. :) 

Dette er helt nytt for meg, vi er i datingfasen. Syns bare det er leit at denne fyren er sånn. 

Ts

Kutt han ut mens dere fortsatt bare er i datingfasen. Dess fortere, jo bedre!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også troll med en rasistisk agenda. Mannen min er fra Nigeria, oppvokst i et kristent hjem, men er ikke religiøs. Han kommer fra en familie av sterke kvinner, og har ingen som helst dominerende, sjåvinistiske trekk. 

Om du snakker sant er denne situasjonen ugrei, men har ingenting med å være afrikansk eller ikke-afrikansk å gjøre.

Anonymkode: f3c8c...517

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for det. Ja jeg leser svarene her, ikke noe hyggelig egentlig, men det var jo jeg som ønsket svar. Trengte høre det fra andre. Må ta en prat med han, og se hva han sier og hva som kan komme ut av det. 

Og igjen, nei jeg er ikke et troll. 

Ts 

Hvorfor i alle dager skal du prate med han om det? Tror du alvorlig talt at han kommer til å si «ok, da slutter jeg å volda deg»? Hva skjer den dagen du ikke føler for å ha sex, men han er kåt? Eller om dere krangler? Når dere er gift og han ikke ser seg nødt til å vise seg fra sin beste side? Ikke vær så naiv TS.

Anonymkode: 4c7f5...fd3

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det han gjør mot deg har ingenting å gjøre med hvor han kommer fra!

Anonymkode: 1e4e5...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette okke er trolling :KOM DEG BORT, er det noe p lure på???!!!!!!! 

Anonymkode: 31552...e6f

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta bort religionen, og se på selve mannen. Han mangler et eller annet, som nok ikke kan repareres. Enten personlighetsmessug eller kulturelt, det er helt uten betydning. En mann som er så grenseløs, selv i en tidlig fase av forholdet der man normalt sett viser seg fra sin beste side, er det definitivt noe galt med. 

Dette handler ikke om religion MRN om person. 

Anonymkode: c911e...0e5

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fin fyr som låser døra ? Wtf? Kom deg vekk 

Jeg har ingenting i mot muslimer eller utlendinger, er sammen med en selv. Men ikke en sånn galning som han her høres ut som 

Anonymkode: ad5cb...427

Han virker ikke som en galning heller, men skjønner hva du mener. Merker at jeg lager 'unnskyldninger' i hodet mitt med en gang, jeg vil forsvare han, fordi jeg har følelser for han og håper at ting vil roe seg. Syns bare det er vanskelig akkurat nå, og vi er i start- fasen, men dette er en fyr jeg har likt lenge. Takk for svar. 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du funnet deg i dette fra en annen mann fra et annet sted, feks norge? Kom deg vekk!!

Anonymkode: 5c44a...612

en norsk mann er bare gal hvis han gjør slik. Da får kvinnen sympati. Er mannen fra annet kulturellt land ber hun om det..det er ihvertfall logikken til folk.

Anonymkode: cdfd2...b76

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker også troll med en rasistisk agenda. Mannen min er fra Nigeria, oppvokst i et kristent hjem, men er ikke religiøs. Han kommer fra en familie av sterke kvinner, og har ingen som helst dominerende, sjåvinistiske trekk. 

Om du snakker sant er denne situasjonen ugrei, men har ingenting med å være afrikansk eller ikke-afrikansk å gjøre.

Anonymkode: f3c8c...517

Ikkenoe troll og fins ikke rasistisk. Mener ikke noe galt med å si at han er fra et afrikansk land, jeg nevnte at han er fra Etiopia, pga kultur, likheter osv. Hadde han vært fra Spania, hadde jeg nevnt det. Men ønsket innspill fra andre som kanskje hadde erfaring med muslimske afrikanske menn. Godt å høre at du er i et bra forhold med en fin mann :) 

Ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg studerte sammen med en jente som fikk en afrikansk kjæreste, nevner ikke nasjonalitet av flere årsaker. Han har nå fått besøksforbud etter voldelig oppførsel av typen du beskriver, ts. Det begynte forholdsvis bra med bare enkelte ting som skurret og utviklet seg til å bli helt j@vlig.

Du forteller at du blir voldtatt og utsatt for maktmisbruk på jevnlig basis, og det er mye verre enn litt leit. At du ikke forstår hvor ille dette er, er forferdelig skremmende. Finn frem selvrespekten din, jente, og kom deg ut av dette fort som f! Du må jo skjønne at dette er helt, helt feil!

Anonymkode: 524d9...e7b

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummel34

Undrer meg over at du syns dette er noe å dvele ved... mange innlegg om samme tema viser reelle dilemma om man skal bli i forholdet eller ikke. I dette tilfellet ser jeg virkelig ikke ambivalensen. Om man ikke tenner voldsomt på dominans er vel ikke dette noe man kan leve med? God mat opp mot voldtekt 6-8 ganger om dagen? Sorry- ser ikke dilemmaet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss vri litt på dette. Hva om oppsummeringa var "han er kjekk, går på skole, har førerkort, er en kløpper på lapskaus, kommer fra Lyngdal og voldtar meg jevnlig" - ville det vært ok da? 

Nei. Det er aldri ok med en voldtektsmann. Uansett hvor deilig og mørkhudet og eksotisk han er. Resten av lista di er igrunnen minstekrav til et voksent menneske.

Anonymkode: 2cd51...308

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...