Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #1 Skrevet 11. mars 2005 Jeg ble kjent med en gutt for noen år siden. Vi har rotet masse på fest og vi sender litt smser, men det har aldri blitt noe mer. Jeg kjenner han ikke godt, men vi har et par felles venner/bekjente. Han har rykte på seg for å være rundbrenner. Jeg vet at han lett kunne kline/rote med 3-4 jenter på èn kveld for et par år siden, men han er ikke sånn nå. Jeg var selv sånn for et par år siden, men jeg har roet meg. Fester ikke så mye lenger heller. Trives best på privatfest med venner en-to ganger i måneden, mens han (i perioder) gjerne fester både privat og offentlig hver helg. Vi rota forrige helg. Hverken han eller jeg var med andre. Han sa at han likte meg og bla bla bla... Jeg tar aldri til meg ting gutter sier når jeg er ute å fester. Begge er fulle, han kan si noe han angrer på senere osv. Nå får jeg ikke til å slutte å tenke på han. Han er så søt... Og snill... og bra... Begge er übersjenerte når vi møtes i edru tilstand. Nesten pinlig sjenerte. Hva skal jeg gjøre for å bli bedre kjent med han? Var på kino med han i fjor, men vi ble ikke bedre kjent. Det skjer noe rart med hjernen min når vi møtes, den innstiller seg på at det bare er lov å si "ja", "nei", kanskje, "vet ikke" og "du a?" når jeg snakker me han. Det føltes som at magen min vrengte seg tildligere i dag. Jeg vet at han sikkert er på fest i kveld og nesten garantert skal på fest i morgen. Jeg er 15 mil unna, på besøk hos besteforeldre... Er redd for at han møter andre damer... Mange backer unna pga ryktet hans, men... Håper noen gidder å lese denne altfor lange posten min. Hjelp! Tar gjerne imot tips mot sjalusi, og hva jeg kan gjøre for å tenke mer positivt eller slutte å tenke på han for en stund... Det funker ikke å se på tv med mormor, spille kort med morfar, ta en spasertur osv....
Gjest Ailin01 Skrevet 12. mars 2005 #2 Skrevet 12. mars 2005 Kommunikasjon er jo viktig, så dere må bynne å prate sammen! Be han med på kino og resturant, spasertur... Kanskje han kan besøke deg uten at dere har spesielle planer for hva som skal foregå. Sett på musikk slik at det ikke blir heelt stille selv om dere ikke sier stort. Han er sikkert intresert i å bli kjent med deg, derfor kan dere fylle ut sånn derre TOPPdagbok-venneside; Fødselsdato, interesser, favorittmat, drikke, film, musikk og slikt. Vet ikke hvor gamle dere er da, et "spørreskjema" blir kanskje litt barnslig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå