AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Har merket det siden jeg gikk på ungdomsskolen. Vi hadde en i klassa som var kjekk, og han visste det. Han var veldig opptatt av å være den første med å legge ned en jente bl.a. På hver eneste fest var han veldig på hun som hadde hatt mange partnere og hadde lett for å legge seg ned. Ellers var han etter de jentene som var løsslupne. men så innrømmet han å ha forelsket seg i ei, og det var hun som vr mer naturlig pen, mer stille i terrenget og ikke så oppmerksomhetssyk. det var ei annen som også var veldig populær pga utseendet. Alle hadde respekt eller var redde for å nærmere seg henne, men så begynte hun å sminke seg enormt mye, kledde seg "horete" og var mye på fylla. Da turte plutselig alle å prøve seg, og hun ble ghostet, snakket stygt om og ledd av. Dette er ikke enste tilfellene. Men ligger det noe i det at menn til slutt faller for kvinner som er mer naturlige av seg? Og mindre utagerende? Anonymkode: d545d...62e 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Jenter som liker sex kan også være naturlige. Noen liker partyjenter og noen liker kattedamer, for å se i 2 forskjellige ender. Alle menn er forskjellige og liker forskjellige kvinner. Ikke bry deg så veldig med det. Anonymkode: 30dca...c4a 3
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 Har hørt at disse sminkedokkene med løshår, silikon osv. er attraktive for menn for å få seg et ligg. Men når de velger jenta de skal gifte seg med, velger de en som er mest mulig naturlig. Anonymkode: 19e76...309
Skilpadden Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 14 minutter siden, AnonymBruker said: Har hørt at disse sminkedokkene med løshår, silikon osv. er attraktive for menn for å få seg et ligg. Men når de velger jenta de skal gifte seg med, velger de en som er mest mulig naturlig. Anonymkode: 19e76...309 Synes jeg ser veldig mange slike jenter i ekteskap også jeg🤷♀️ Og jeg føler det motsatte, at menn foretrekker jenter som diller seg opp. Av meg og mine venninner er det de som får masse oppmerksomhet fordi de: Sminker seg TONNEVIS, går med åletrange klær, løshår osv. Det morsomte er at disse venninne ikke ligner seg selv uten sminke. Jeg er ihvertfall meg hele tiden.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 Nei, det er mye mer variasjon innenfor hva menn er tiltrukket til enn at du kan forenkle det ned i to dimensjoner som dette Anonymkode: 28cb0...991 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #6 Skrevet 16. august 2018 Jeg er av den naturlige typen. Diller aldri med sminke, hår og klær, men har likevel altid vært særs populær blant menn som bare vil ha et ligg. Ser ingen tegn til kø for å skaffe seg forhold. Tror nok det er helt andre ting som spiller inn når menn forelsker seg enn hvor mye tid og energi man legger i utseendet. Anonymkode: e567f...883 2
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #7 Skrevet 16. august 2018 Skal jeg ha meg et knull så går jeg etter de med mye sminke, løsvipper, bleket hår, silikonpupper og ducklips. Vil jeg ha et seriøst forhold så går jeg etter de naturlige jentene som ikke har dollet seg opp for mye. Viktig at de også har en «ren historie» hvor de ikke har ligget med altfor mange. Anonymkode: 20a3c...2bb
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #8 Skrevet 16. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg ha meg et knull så går jeg etter de med mye sminke, løsvipper, bleket hår, silikonpupper og ducklips. Vil jeg ha et seriøst forhold så går jeg etter de naturlige jentene som ikke har dollet seg opp for mye. Viktig at de også har en «ren historie» hvor de ikke har ligget med altfor mange. Anonymkode: 20a3c...2bb Og allikevel så er du med på å bidra at disse jentene du kaller oversminket osv skal være blant de du bare knuller? Så utrolig hyklerisk! Anonymkode: a9a7f...f42 1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #9 Skrevet 16. august 2018 Og hva har det å si hvor mange noen har knullet? Så lenge de holder seg til den de er sammen med når de er i et forhold? Anonymkode: a9a7f...f42 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå