Gå til innhold

Jævla mye ting i ansiktet når jeg smiler :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninnene mine flest har så fine smil. Jeg får ekstreme rynker under øynene, sånne bulker bortover langs kinnet og rundt hakeområdet. 

Er 27, lurer på om tiden er inne for å ta små inngrep? 

Anonymkode: ad764...b76

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kanskje en samtaletime hadde vært på sin plass? Det er mye bedre å snakke seg på rett kjøl igjen, enn å legge seg under kniven. Jeg er helt sikker på at du er fin som du er.  :) 

Anonymkode: 3ba26...994

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også mye rart i trynet når jeg smiler, tennene er også skjeve og brune. Søt med lukket munn, grotesk når jeg smiler med tenner. So is it bare...

Anonymkode: ec429...db9

Skrevet

Samme her, så jeg smiler aldri på bilder. Blir jo 20 år eldre når jeg smiler, siden det er så mye rynker, riller og furer som skjer fra nesa og ned. Helt glatt med lukket munn. Og jeg er bare 25... 

Anonymkode: 1c2d8...4a5

Skrevet
På 15. august 2018 den 16.07, AnonymBruker skrev:

Venninnene mine flest har så fine smil. Jeg får ekstreme rynker under øynene, sånne bulker bortover langs kinnet og rundt hakeområdet. 

Er 27, lurer på om tiden er inne for å ta små inngrep? 

Anonymkode: ad764...b76

? Herregud, verden er syyk...

Levd liv er vakkert i mine øyne.

Tips til deg ts: fordyp deg i noe: les ei bok, se en film, skaff deg en lidenskap/interesse...!

Anonymkode: c716a...e5c

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser også forferdelig ut når jeg smiler med tenner. Digre bulker under øynene og rynker her og der. 

Ser ut som et troll. 

Smiler aldri med tenner på bilder. 29 år. 

Anonymkode: 437d2...233

Skrevet

Har samme greie. Er 25 år.
Hos meg tror jeg det er noe form for ødem/vanngreier. At jeg har mye vann i ansiktet? 
Dårlig strekk i huden/stram hud?

Anonymkode: 45a65...f3f

Skrevet

Kim K med superfilter syndrom? Du er helt normal. Kim K og co blir akkurat like når de smiler og gråter. Se på nettet urerusjerte bilder av familien Operer og Filter. De er akkurat som oss. Slutt å sammenligne fake instagrambilder.

Anonymkode: 8b94d...025

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...