Gå til innhold

Når man hele dagen sitter på KG, flere enn meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Jegskulleønskeat
Skrevet

Når man ikke har så mye vettugt å bruke tida på, og man blir sittende på KG omtrent hele dagen😂😂 Noen flere? Man blir nesten avhengig for det er så spennende å følge med på enkelte tråder og hva folk svarer

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, Jegskulleønskeat skrev:

Når man ikke har så mye vettugt å bruke tida på, og man blir sittende på KG omtrent hele dagen😂😂 Noen flere? Man blir nesten avhengig for det er så spennende å følge med på enkelte tråder og hva folk svarer

Det er slik med meg også noen dager 😅

Anonymkode: ad872...8f8

• Liker 2
Skrevet

Jeg er en av oss ja. Har tatt noen valg i livet som kanskje var en smule risky, men jeg har råd til det. Har klart å skaffe meg deltidsjobb da, mens jeg har oppspart. Så er ikke på nav, så det er sagt! 

Jeg bruker også mesteparten av tiden på kg. Får egentlig litt dårlig samvittighet, jeg kunne brukt tiden på å lære språk, trent mer, yoga osv osv....men nei. 

Anonymkode: 75a01...deb

• Liker 1
Skrevet

Er det egentlig noen på kg m høyere utdannelse og fast jobb? 

Anonymkode: f9fc8...1d9

• Liker 3
Skrevet

Har igrunnen også lurt på om de som er mye på kg, er ensomme i det virkelige liv ? 

• Liker 2
Gjest Overrasket
Skrevet (endret)

Jeg har høyere utdannelse, stabil inntekt og er ikke spesielt ensom, så det er nok deres fordommer det er noe galt med.

Endret av Overrasket
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har igrunnen også lurt på om de som er mye på kg, er ensomme i det virkelige liv ? 

Min historie kort: mobbet fra bhg til vgs. Dette betyr ikke at jeg ikke har hatt venner. Mitt nettverk har spredd seg, så derfor vanskelig å treffe folk. Kjeder meg oftere med folk enn alene :) derfor prioriterer jeg ikke samvær. Prøvd meg på høyere utd, kastet 30.000 ut vinduet. Først sonans 2 ganger fordi jeg ville forbedre, ene fikk jeg dårligere enn standpnkt, andre klarte jeg ikke pga fikk fulltidsjobb, måtte gripe sjansen. Så folkeuniv. Kastet 15.000 der og. :( skjønte at studier er ikke for meg, jobb var.

venter på diagnose, mistenker asperger, bare for å forsyerke fordommende deres :) 

Skrevet

Ingen fordom herfra, kun et spørsmål utifra  at tråden handlet  om å sitte på dagen lang. Det lar seg nok vanskelig å kombinere med fast jobb/ utdannelse / familieliv. 

Jeg er i studier men litt ensom :) 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen fordom herfra, kun et spørsmål utifra  at tråden handlet  om å sitte på dagen lang. Det lar seg nok vanskelig å kombinere med fast jobb/ utdannelse / familieliv. 

Sitte på KG dagen lang 

Skrevet

Hadde sikkert sittet her hele dagen noen ganger hvis det skjedde litt mer interessant her. Men mine interesser skiller seg nok fra mengden da de trådene som blir mange sider stort sett er gørr i mine øyne, og trådene jeg følger med på får maks 12 svar 😋

Anonymkode: fbb1c...dad

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har to mastergrader, og en mellomlederstilling som krever en god del overtidstimer i året. Jeg har også en stor familie og mange gode venner, trener daglig, lager mye mat og har flere hobbyer og interesser. 

Men er også mye alene hjemme da mannen jobber lange dager, og vi ikke har barn. Har aldri vært så glad i å se på TV eller YouTube. 

Sitter aldri hele dager. Blir alt fra ingenting på en uke, til at jeg kan sitte 1-3 timer i løpet av en dag. Er god avkobling. Liker å diskutere, og å få innsikt i andre menneskers liv og problemstillinger. 

Anonymkode: 2678d...edb

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Vi alle er dumme som brød der livet stagnerte i ungdomsskolealder. Vi lever på trygd og skriver klagebrev til NAV åpent på Facebook med dårlig språk, særskrivingsfeil og minimum 10 utropstegn etter hver setning. Dette er virkemidler som er helt essensielle for å få frem poenget sitt og få støttekommentarer. De som sier noe imot er stygge troll som kan brenne. 

Anonymkode: 87145...159

• Liker 9
Gjest Dævendøtte
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke høy utdannelse, men fast jobb og millioninntekt. Bor foran pc når jeg ikke jobber :) 

Skrevet
4 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Har ikke høy utdannelse, men fast jobb og millioninntekt. Bor foran pc når jeg ikke jobber :) 

Skjønner 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, har to mastergrader, og en mellomlederstilling som krever en god del overtidstimer i året. Jeg har også en stor familie og mange gode venner, trener daglig, lager mye mat og har flere hobbyer og interesser. 

Men er også mye alene hjemme da mannen jobber lange dager, og vi ikke har barn. Har aldri vært så glad i å se på TV eller YouTube. 

Sitter aldri hele dager. Blir alt fra ingenting på en uke, til at jeg kan sitte 1-3 timer i løpet av en dag. Er god avkobling. Liker å diskutere, og å få innsikt i andre menneskers liv og problemstillinger. 

Anonymkode: 2678d...edb

Ser den. Ja interessant . Ser mange av de samme problemene går igjen. Vi er jo alle mennesker. Fint man kan finne råd og underholdning og innsikt i et forum. 

Skrevet

Jeg har høyere utdannelse. Men er gravid og sykemeldt pga bekkenløsning, så da blir det mange timer på kg.

Anonymkode: bd3f8...1ee

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opprettet meg bruker her når jeg var gravid og sykmeldt - og følgelig veldig ensom da jeg knapt kom meg opp fra senga. Studerte i denne perioden hjemmefra, men er begrenset hvor mange timer på dagen man orker å lese fagstoff også.

Nå har jeg egentlig et ganske sosialt liv. Er fulltidsstudent med barn og samboer. Men synes det kan være godt å slappe av med å lese forum litt innimellom. Liker det bedre enn å se på tv 🙈

Skrevet

Hvorfor har du aå mye tid til å være her da ts? 

Skrevet

Er det fordummende eller hva tenker dere? Hvorfor skal man egentlig lese tykke bøker, se på nyheter og erfare ting når kg kan gi svaret, egentlig? 

Det jeg frykter litt er at vi blir de som sitter igjen dumme og uerfarne, mens andre lever livet og erfarer. 

Skrevet (endret)

Trenger jo ikke være enten eller. En kan jo lese bøker OG være her inne en del😊 Mange av trådene har jo samfunnsengasjerende tema som en kan lære av også. 

Endret av Mariecurie
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...