AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Jeg har tom nevøer som nå i er i den alderen at de har fått snapchat og facebook. Jeg er tante til de, og jeg ser at min bor (onkel) pg foreldre er venner med de på fb. Jeg har et trøblete forhold med mine brødre fordi de eksluderte meg fra sine liv. Det startet når samboeren til han ene ble gravid. Jeg synes det er veldig leit da vi hadde godt fohold som barn og ung voksen. Jeg har prøvd å strekt ut en hånd flere ganger til mine brødre uten at de har tatt i mot hånda. Jeg har nå prøvd å strekke ut en hånd til de to nevøene , det blir ikke godkjent vennespørmål, hyggelige meldinger med gratulerer med dagen og gleder meg til å se dere i selkapet blir oversett og ikke svart på. Og jeg synes det er sårt. Og jeg kan ikke la være å tenke at de begynner å bli akkurat som sin far. Som far som sønn. Anonymkode: 15617...c72
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Om jeg ikke har godt forhold til min bror og kutter ut han, så hadde jeg ikke ønsket at han hadde hatt «god» kontakt med mine barn. Så ja - påvirket er de sikkert, og det er nok like greit. Anonymkode: fceb3...deb 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Om jeg ikke har godt forhold til min bror og kutter ut han, så hadde jeg ikke ønsket at han hadde hatt «god» kontakt med mine barn. Så ja - påvirket er de sikkert, og det er nok like greit. Anonymkode: fceb3...deb Så du snakker drit om broren din til barna dine? Anonymkode: 15617...c72
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 Og lærer dem ikke vanlig høflighet ved å si takk noen sier gratulerer med dagen til deg? Anonymkode: 15617...c72
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du snakker drit om broren din til barna dine? Anonymkode: 15617...c72 Nei. Da hadde jeg ikke snakket om han i det hele tatt, ikke hatt kontakt med han. Og da ville det vært naturlig at heller ikke mine barn hadde kontakt med han. Men det kommer veldig an på tiden her. Om jeg kuttet kontakt med min bror for 15 år siden og barnet ikke viste om sin onkel. Er slik jeg tenker. men hadde du bare kuttet kontakten siste året eller noe, så blir saken annerledes. Klarer ikke helt se hvordan det skulle bli. Kommer an på hvordan kontakt barnet og onkel har hatt.. Anonymkode: fceb3...deb
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #7 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei. Da hadde jeg ikke snakket om han i det hele tatt, ikke hatt kontakt med han. Og da ville det vært naturlig at heller ikke mine barn hadde kontakt med han. Men det kommer veldig an på tiden her. Om jeg kuttet kontakt med min bror for 15 år siden og barnet ikke viste om sin onkel. Er slik jeg tenker. men hadde du bare kuttet kontakten siste året eller noe, så blir saken annerledes. Klarer ikke helt se hvordan det skulle bli. Kommer an på hvordan kontakt barnet og onkel har hatt.. Anonymkode: fceb3...deb Uitifra jeg skrev i tråden trodde jeg da tydeliig at vi har noe kontakt, Siden jeg skriver "det blir hyggelig å se dere i selskapet." Anonymkode: 15617...c72
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #8 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Uitifra jeg skrev i tråden trodde jeg da tydeliig at vi har noe kontakt, Siden jeg skriver "det blir hyggelig å se dere i selskapet." Anonymkode: 15617...c72 Sorry det sto "gleder meg til å se dere i selskap" Men det går jp under det samme. Anonymkode: 15617...c72
Sillyline Skrevet 15. august 2018 #9 Skrevet 15. august 2018 Men det er på sosiale medier... Mange i den alderen har sitt "andre liv" der, og liker gjerne å bygge seg opp et image der. Snakke med venner, ikke familie osv. Snakk heller med de face 2 face, så får du nok respons
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #10 Skrevet 15. august 2018 2 minutter siden, Sillyline skrev: Men det er på sosiale medier... Mange i den alderen har sitt "andre liv" der, og liker gjerne å bygge seg opp et image der. Snakke med venner, ikke familie osv. Snakk heller med de face 2 face, så får du nok respons De har onkelen sin og andre familiemedlemmer på vennelisten, hvorfor ikke godta meg? Og hvorfor bare se og ikke si takk for gratulasjonene? Og når vi møtes snakker jeg jp selvsagt med de... Anonymkode: 15617...c72
Sillyline Skrevet 15. august 2018 #11 Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: De har onkelen sin og andre familiemedlemmer på vennelisten, hvorfor ikke godta meg? Og hvorfor bare se og ikke si takk for gratulasjonene? Og når vi møtes snakker jeg jp selvsagt med de... Anonymkode: 15617...c72 Ja, jeg tenker at det viktigste er at du snakker med de IRL. Du kan jo høre med de hvorfor de ikke vil være venn med deg. Men alt i alt så er det jo at du snakker med de i det virkelige liv som teller
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #12 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, Sillyline skrev: Ja, jeg tenker at det viktigste er at du snakker med de IRL. Du kan jo høre med de hvorfor de ikke vil være venn med deg. Men alt i alt så er det jo at du snakker med de i det virkelige liv som teller Hallo sevfølgelig snakker jeg med de når jeg møter de, jeg sitter da ikke en krok å surmuler. Anonymkode: 15617...c72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå