AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Skal gå igjennom bokser og slikt fra gammelt av. Dvs bøker fra grunnskolen, esker med småtteri som i tenårene betydde noe, bøker, ting og tang, bilder i rammer, CD-er, og ja, typisk kjeller/loft-ting. Hva tar man vare på og ikke? Anonymkode: 78a18...4cf
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Jeg bruker alltid tresorteringsmetoden. Først sorterer jeg gjennom ALT og plasserer i én av tre hauger. Kastes/gis bort, kanskje beholdes og definitivt beholdes. Jeg forsøker deretter å gjøre en slik opprydning hvert år og det er alltid litt mer som blir kastet... Etter fem år med dette er jeg veldig fornøyd med mengden. Anonymkode: 57b40...898 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 Har samme metode som AB over. Tar også alt ut av hyller/skap/esker og legger kun tilbake det jeg vil ta vare på. Jeg tar vare på ting jeg VET jeg kommer til å få bruk for. Ikke noe vits å ta vare på CD og DVD når jeg ikke har CD-spiller eller CD-rom på pcer eller liknende. Jeg tar aldri vare på noe jeg er usikker på om jeg kommer til å få bruk for. Du vet, tenk-hvis-tingene Anonymkode: ebc0d...966
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 Jeg har tatt vare på gamle minnebøker, noen av de første bøkene jeg hadde på barneskolen, noen gamle bursdagskort fra venner og familie. Gamle bilder som er morsomme å ha, bøker jeg liker, noen få saker som jeg hadde som barn. Gamle CD-er har vi lagret i kasser med lokk på, DVD-filmer har vi gitt bort til Fretex el.l. Fra tenårene har jeg kanskje ett par småting som jeg har lagt i samme kasse som fra barneskolen. Har bare tatt vare på det som gikk i en stor kasse med lokk! Resten har jeg kasta, eller gitt bort til til bruktbutikker. Som rammer, stygge pyntesaker o.l. Anonymkode: cd0bb...5ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå