AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Noen som har en kjøkkenvekt de har god erfaring med? de siste to jeg har prøvd har vært litt unøyaktige og vist varierende tall, så tenkte jeg kunne høre her😊 Anonymkode: 2ef4b...3c1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 Jeg har en enkel en fra claes olsson. Jeg bruker den veldig veldig mye (teller makroer og veier alt jeg spiser), men jeg passer på å "nulle ut" et par ganger først så den ikke tar med seg fra tidligere ganger, og å også sette varen oppå 2-3 ganger for å være sikker på å få riktig tall. Anonymkode: 94c12...82e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #3 Skrevet 16. august 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en enkel en fra claes olsson. Jeg bruker den veldig veldig mye (teller makroer og veier alt jeg spiser), men jeg passer på å "nulle ut" et par ganger først så den ikke tar med seg fra tidligere ganger, og å også sette varen oppå 2-3 ganger for å være sikker på å få riktig tall. Anonymkode: 94c12...82e Var det jeg håpet å slippe😅 å måtte sette oppe og nulle flere ganger Anonymkode: 2ef4b...3c1
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #4 Skrevet 16. august 2018 Jeg gjør det bare for å være helt sikker, da det er veldig sjelden jeg får ulike tall, er bare redd den skal "huske" fra sist eller noe annet skal være borti eller noe. Men den er egentlig veldig riktig, og den er liten nok til å ha i veska. Anonymkode: 94c12...82e
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Skrevet 16. august 2018 Den jeg har ligner på den på bildet. Den synes jeg er bra. Når jeg skal f.eks bake så kan jeg sette på en bolle, veie den, nullstille vekta, så fylle opp mel. Når jeg har tømt over mel i bakebolla, og setter den bollen jeg veide i på vekta igjen så står den på "0". Anonymkode: ac7a8...8eb 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå