AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Hei.. Jeg er i prosessen med å pusse opp diverse, med lån via Husbanken. Men det jeg lurer på, er om det er vanlig at man må komme med faktura til banken/kommunen når man skal betale? Eller er det vanlig at banken overfører pengene rett til kontoen din? Jeg må nemlig få tak i faktura på det jeg trenger, så levere det inn så betaler de.. Anonymkode: 7644c...767
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #2 Skrevet 16. august 2018 På 15.8.2018 den 14.54, AnonymBruker skrev: Hei.. Jeg er i prosessen med å pusse opp diverse, med lån via Husbanken. Men det jeg lurer på, er om det er vanlig at man må komme med faktura til banken/kommunen når man skal betale? Eller er det vanlig at banken overfører pengene rett til kontoen din? Jeg må nemlig få tak i faktura på det jeg trenger, så levere det inn så betaler de.. Anonymkode: 7644c...767 Ved tilskudd til rehabilitering/tilpassing av bolig så er dette vanlig prosedyre fordi du skal bruke pengene på det de er tiltenkt og heller ikke skal bruke kommunens/Hisbankens penger til svart arbeid. Anonymkode: c8314...616 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå