AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Typen kommer på besøk der jeg studerer, og jeg lurer på om det er greit å la han få være med på festen etter det planlagte fadderprogrammet? Anonymkode: 98c1c...b58
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Jeg hadde ikke gjort det. Rett og slett fordi det kan bli vanskeligere for deg å bli kjent med andre hvis kjæresten din er med. Veldig viktig å bli kjent med nye mennesker når man studerer! Anonymkode: 831f5...902 13
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 Da ville jeg oppfattet deg som veldig uselvstendig som ikke kunne dra på en fest uten kjæresten din. Jeg skjønner jo at du gjerne vil se han siden dere bor langt fra hverandre (?), men jeg tror ikke de andre tenker slik. Derimot tror jeg heller de vil tenke at du egentlig ikke er så interessert i å bli kjent med de andre i faddergruppa eller på studiet. Anonymkode: 32de3...a6e 10
sjokomelk Skrevet 15. august 2018 #5 Skrevet 15. august 2018 Jeg ville ikke hatt han med. Fadderuka er det jo meningen at du skal bli kjent med dine medstudenter, og å ha med typen sin kan sette en stopper for det. Da får du heller velge ut noen dager med fadderuke og noen dager med kjærestekos (hvis han ikke kan utsette besøket en uke da...) 9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 Absolutt ikke, er min mening. Det passer bare ikke i den settingen. Anonymkode: 46f19...12d 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #7 Skrevet 15. august 2018 Jeg har vært med på tre fadderuker. To som student og en som fadder. Har aldri en gang hørt om at noen har tatt med noen utenforstående. Anonymkode: 32de3...a6e 6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #8 Skrevet 15. august 2018 Nei, selvsagt ikke. Det er ingen som gjør det, og de fleste vil nok oppfatte deg nok som mer interessert i kjæresten din enn å bli kjent med de andre studentene. Jeg er generelt åpen for at folk får ta med seg kjæreste på fest med mindre det er en lukket fest eller spesifisert at man ikke kan ta med følge, men dette er helt malplassert. Anonymkode: cd11a...c28 5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #9 Skrevet 15. august 2018 Absolutt ikke. Du virler uselvstendig og det er mye vanskeligere å bli kjent med folk. Jeg hadde ikke giddet å prøve å bli kjent med noe som kun satt med kjæresten. Anonymkode: 98694...da6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #10 Skrevet 15. august 2018 Absolutt ikke. Du virler uselvstendig og det er mye vanskeligere å bli kjent med folk. Jeg hadde ikke giddet å prøve å bli kjent med noe som kun satt med kjæresten. Anonymkode: 98694...da6
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #12 Skrevet 15. august 2018 16 minutter siden, sjokomelk skrev: Jeg ville ikke hatt han med. Fadderuka er det jo meningen at du skal bli kjent med dine medstudenter, og å ha med typen sin kan sette en stopper for det. Da får du heller velge ut noen dager med fadderuke og noen dager med kjærestekos (hvis han ikke kan utsette besøket en uke da...) Det var bare snakk om på festen, da. 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Typen kommer på besøk der jeg studerer, og jeg lurer på om det er greit å la han få være med på festen etter det planlagte fadderprogrammet? Anonymkode: 98c1c...b58 Anonymkode: 553cd...b0a
sjokomelk Skrevet 15. august 2018 #13 Skrevet 15. august 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var bare snakk om på festen, da. Anonymkode: 553cd...b0a Men det er fremdeles merkelig. Festen etter regnes ofte som en fortsettelse av arrangementene. Det er fremdeles fadderuke. Jeg ville sett på deg som uselvstendig som måtte ha med typen din. Da kunne du heller droppet festen. Evt dra på byen med han? 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #14 Skrevet 15. august 2018 Aldri på faddergruppens vorspiel eller lignende, tenker nå jeg. Om han møter dere ute på byen og hilser på folk en dag eller to hadde jeg ikke reagert veldig, men definitivt ikke første dagen og gjerne heller ikke andre. Det er greit å møte venner eller kjærester av fadderbarn når man har blitt litt kjent, men å "snike inn" en person til mens folk går rundt og prøver å bli kjent tror jeg ikke er lurt. Om dere sitter med en pils hver på et utested og bare babler, og har rukket å bli litt kjent de første par dagene, tenker jeg at det ikke trenger å være så fryktelig rart om kjæresten til en av dere dukker opp og slår av en prat han også. Men det forutsetter virkelig at man allerede kjenner folk litt, så de ikke skal/må bli kjent med begge i kjæresteparet samtidig og bare studere med den ene av dere. Anonymkode: 3ca69...75d 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #15 Skrevet 15. august 2018 Nei. Fadder uka er for at du skal bli kjent med dine medstudenter. Å ha han som klump på foten vil bare ødelegge. Anonymkode: 381b4...f5c
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #16 Skrevet 15. august 2018 Kjæresten din har ingenting på festen å gjøre. Husker det var ei som hadde med kjæresten i fjor da jeg var fadderbarn, og det ble mange reaksjoner. Tror ikke han ble mer mer igjen gitt. Anonymkode: 012b8...e50
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #17 Skrevet 15. august 2018 Jeg gir fullstendig beng i om foll møter kjæresten under fu, og ville så klart ikke endret inntrykk av deg og syntes du er uElvshendig! Herregud, som folk overdriver! Gjør det du vil, ts ingen kommer til å bry seg! Anonymkode: 62c52...57a 2
Minitroll Skrevet 15. august 2018 #18 Skrevet 15. august 2018 Spørs jo helt hvor festen er. Hvis det er vors på en trang studenthybel hvor folk sitter nærmest oppå hverandre synes jeg det er dumt å ta han med. Da kan dere heller møtes på byn etterpå.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #19 Skrevet 15. august 2018 Tenk litt på kjæresten også da. Hva kommer han til å gjøre eller snakke om? Hele kvelden for han kommer til å bestå av spørsmål som: "hva studerer du?", "ahh... du er ikke student her... hvorfor kom du hit da?". Det kommer til å bli kleint for han, du kommer til å snakke mindre med de andre pga at du søker tilflukt hos han, og du vil få en nokså verre start på studieåret. Anonymkode: 8834a...b8d 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #20 Skrevet 15. august 2018 Det ville bare vært pinlig å ta med noen utenforstående. Har vært med på to fadderuker, men aldri opplevd dette. Anonymkode: 18e72...bcd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå