Gå til innhold

Dritdeilig dame

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noe for meg, nei. For mye plastikk for min smak. 

• Liker 6
Skrevet

Når ble drit deilig?

Anonymkode: ec4f3...c91

• Liker 6
Skrevet

De puppene gjør meg spinnvill, men fillers, sminka og leppene spinner meg andre veien i større grad. og ender med et "nei takk"

Anonymkode: 49417...091

Skrevet

Nei takk.

Skjønner ikke at mediene lager noe sak om hun der, så utrolig forvridd kjerring også sier hun at hun gjerne vil være et forbilde for ungdom???!!! Det eneste som skjer ved å se sånn der ut på tv og i medier er å avle selvhat i ungdom og få de til å bruke pengene sine på operasjoner istedet for lidenskaper, hobbyer, interesser, studier og bolig! Fy faen så skammelig

Anonymkode: 7b1d7...60d

• Liker 17
Skrevet

Det er nye tider nå folkens. Og nye forbilder. Mange her er nok så gamle at de har Erik Bye og Wenche Myhre som forbilder. 

Denne jenta er skikkelig lekker. Perfekte pupper og herlig slutty. Klart hun kan være et forbilde for den nye generasjonen. 

Anonymkode: 446af...ac7

• Liker 2
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er nye tider nå folkens. Og nye forbilder. Mange her er nok så gamle at de har Erik Bye og Wenche Myhre som forbilder. 

Denne jenta er skikkelig lekker. Perfekte pupper og herlig slutty. Klart hun kan være et forbilde for den nye generasjonen. 

Så... Enten så syns man denne dama er deilig, eller så er man gammeldags? Egne preferanser er ikke lengre lov? 

• Liker 10
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er gammel nok til å se skjønnhet som en helhet. Hun var ikke pen i ansiktet etter min mening, og da hjelper det ikke med store pupper. På samme måte som en mindre pen mann ikke vil bli pen bare fordi han har kjøpt seg stor pikk. 

Anonymkode: 67559...004

• Liker 10
Skrevet

Tråden er ryddet for brudd på seksualitetsforumets retningslinjer. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Syns hun var et godt eksempel på at unge kvinner som tar masse kirurgi og fillere automatisk ser 20 år eldre ut.

Anonymkode: c6f83...e2a

• Liker 12
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bra det er håp for oss slutty damer med silikonpupper :ler:

• Liker 1
Skrevet

Interessant at hu skreik «du er stygg, feit og bleik. Du er ikke en dritt, bitch!». Har ikke den førmoderne trenden med aristokratisk blekhet vært på vei tilbake ei god stund? Soling er jo ganske harry.

• Liker 4
Skrevet

Utseendemessig er jo folk ulike med tanke på preferanser. MEN, å si at hun kan bli et forbilde for den neste generasjonen? Da bør du sette på "ex on the Beach" og se på dette såkalte "forbildet". Håper hun forsvinner fort fra medielyset, for å la sånne jenter bli forbilder er totalt galskap i mine øyne. 

Anonymkode: 212a1...a41

• Liker 3
Skrevet

Ikke fin!

Anonymkode: 0f00d...3b0

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke si det er så vakkert akkuratt 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Fiola von Queue skrev:

Interessant at hu skreik «du er stygg, feit og bleik. Du er ikke en dritt, bitch!». Har ikke den førmoderne trenden med aristokratisk blekhet vært på vei tilbake ei god stund? Soling er jo ganske harry.

90-tallets mest brukte fornærmelse.. kan ikke disse nye it-wannabe-kjendisene finne nye fornærmelser a'la: 

"Du ser naturlig ut" Æsj.. du har ikke brukt ei krone på operasjonn, du er ikke verdt en dritt, bitch" eller noe sånt.... 

• Liker 3
Skrevet

Hu blir nok en nydelig skue når hun kommer i 40åra.... 😂

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...