AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 I pausene på jobben, sitter de andre å prater, mens jeg holder meg i bakgrunnen, jeg makter ikke small talk det gir meg ingenting og aner ikke hva jeg skal prate om. Tips? Anonymkode: 0a5d5...12f 1
FrankDrebin Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Bare prøv å lytte til hva de andre sier/snakker om. Plutselig kan det dukke opp et eller annet du kan kommentere.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 Ingen tips, men i samme situasjon. Men pleier ofte å ta pausen foran computeren, da det gir meg mer. Anonymkode: d14b9...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 2 minutter siden, FrankDrebin skrev: Bare prøv å lytte til hva de andre sier/snakker om. Plutselig kan det dukke opp et eller annet du kan kommentere. Ikke så lett når de prater over hodet på meg. Anonymkode: 0a5d5...12f 1
FrankDrebin Skrevet 15. august 2018 #5 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke så lett når de prater over hodet på meg. Anonymkode: 0a5d5...12f Ser den, vet det er lettere sagt enn gjort, har "vært der" selv. Men det er verdt et forsøk.
Mona123 Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 Må du small-talke med dem da? Du skriver at det ikke gir deg noe, og at de snakker over hodet på deg. Folk er forskjellige 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #7 Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, Mona123 skrev: Må du small-talke med dem da? Du skriver at det ikke gir deg noe, og at de snakker over hodet på deg. Folk er forskjellige Må og må, tenker kanskje de syns jeg er rar, siden jeg heller sitter med mobilen. Anonymkode: 0a5d5...12f
lllll Skrevet 15. august 2018 #8 Skrevet 15. august 2018 Helt ærlig så setter jeg mye mer pris på de rolige kollegaene mine som ikke avbryter, prater i munnen på deg og som holder seg litt i bakgrunnen fremfor de som på død og liv MÅ skravle hele arbeidsdagen gjennom, og da helst om seg selv og sitt. De er så vanvittig uinteressante når alt kommer til alt, og dessuten et irritasjonsmoment blant de fleste. Vær deg selv du:) Det er mer enn bra nok 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #9 Skrevet 15. august 2018 Alle klarer da å snakke litt om været og hva man spiste til frokost? Evt ta det til et høyere nivå og snakke om fargen på avføringen sin. Anonymkode: de3c2...6f5
Mona123 Skrevet 15. august 2018 #10 Skrevet 15. august 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Må og må, tenker kanskje de syns jeg er rar, siden jeg heller sitter med mobilen. Anonymkode: 0a5d5...12f Jeg skjønner. Jeg har mange kollegaer som ikke sier stort, og jeg tenker ikke at de er rare. Jeg tenker egentlig ikke så mye over det, vet bare at vi er forskjellige og det er jo helt ok. Hvis du vil small-talke kan det være en fordel å legge bort mobilen. Å sitte på mobilen kan signalisere at du ikke vil prate eller at du er opptatt. Hvis du vil snakke med dem kan det være en god ide å bare spørre videre om ting de har fortalt. Folk prater jo om alt mulig rart som skjer i livene deres, men spør bare hvis du faktisk ønsker å bli bedre kjent/eller er interessert. 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #11 Skrevet 15. august 2018 Small talk på min arbeidsplass: unger, unger, unger, unger, unger og litt om verdiøkning på boligen sin. Sorrymac, men jeg finner frem mobilen. Anonymkode: 1d2bd...e54 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #12 Skrevet 15. august 2018 1 time siden, lllll skrev: Helt ærlig så setter jeg mye mer pris på de rolige kollegaene mine som ikke avbryter, prater i munnen på deg og som holder seg litt i bakgrunnen fremfor de som på død og liv MÅ skravle hele arbeidsdagen gjennom, og da helst om seg selv og sitt. De er så vanvittig uinteressante når alt kommer til alt, og dessuten et irritasjonsmoment blant de fleste. Vær deg selv du:) Det er mer enn bra nok Det tviler jeg på. Du setter pris på noen du ikke har noe kontakt med? Anonymkode: 7977b...2e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå