Gå til innhold

Til dere som er make up artist eller jobber på kicks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg bar jobbet i helsevesen, men hatt stor interesse for sminke, parfyme osv siden jeg bar liten. Men har ikke hatt mulighet å jobbe i et sånn bransje. Jeg har jo ikke noen erfaring og har ikke jobbet innen sminke/salg butikk så tror jeg har lite sjanse å få jobb. 

Jeg har fått tilbud på Male up artist utdanning for 72.000kr i Oslo, og lurer på om det er verdt? Noen som har tatt sånn utdanning og fått seg jobb? Ble veldig glad når jeg så den tilbud da jeg jeg har veldig stor interesse, ikke bare på grunn av jobb, men som hobby også!! 

Vær så snill, hvis dere har erfaring med sånt, del meg meg! Vil ikke bruke så mye penger på noe jeg ikke får jobbmulighet videre 

Anonymkode: 6a7c7...3bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trives godt med det og syns absolutt det var verdt det.. men det kommer litt an på hvor du bor.. bor du i oslo? eller en annen stor by? det avgjør veldig hvor mye jobb du kommer til å få.. er du kun interesert i en jobb i parfymeri syns jeg det blir bortkastet og betale for da jeg kjenner mange i parfymerier som ikke har tatt noen utdannelse kun kurs igjennom jobber i hytt og pine.

Anonymkode: 0fb26...4cd

• Liker 1
Skrevet

De fleste jeg kjenner som jobber på parfymerier vet mindre om sminke og hudpleie enn det jeg gjør, så tviler på at det er ett krav at du må ha utdannelse for det. Men selvfølgelig, tror du må ha noe for å jobbe med selve sminkingen hos Mac. I hvertfall bør man se bra sminket ut og ha noen kunnskaper om emnet. 

Anonymkode: 7a07e...771

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Edie, adm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...