Gå til innhold

Aromaterapi- vondt??

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Prøvde aromaterapi for tre dager siden.

De 90 minuttene det varte var det jo veeldig behagelig, men nå etterpå føler jeg meg fullstendig mørbanket, og verker som bare det i alle ledd! Har problemer med f.eks å åpne flasker/sylteglass.. gå i trapper.. og konstant hodepine..

Så jeg bare lurer på om dette er normalt etter en sånn behandling??

Og i tilfelle, hvor lenge kan jeg regne med å skrangle rundt på denne måten??

:-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner igjen følelsen. Kan også føle meg litt merkelig etter aromaterapi, men i tre dager ?

Du kan jo ringe til den personen du tok aromaterapien hos, og høre med han/henne?

Skrevet

Du er sikker på at det kommer fra aromaterapien, og at du ikke har fått influensa da? Symtomene dine kan jo minne om det..

Men ellers kan du jo ha reagert på noe som ble brukt på deg. En tregner ikke å reagere med utslett og kløe på ting en ikke tåler.

Gjest synseren
Skrevet

Går selv til aromaterapi. Og vet at man kan føle seg mørbanket etter en behandling. Synes selv det er en god følelse å kjenne at kroppen reagerer på behandlingen, det er jo viktig å løse opp spenninger man måtte ha i kroppen. Hvis det vedvarer ville jeg oppsøkt behandleren.

Skrevet

Gjest var meg det,

I dag virker det som om det går rette veien! Er bedre og har ingen spesielt markante smerter og livet går videre som vanlig! (knirk, knake) Sikkert bare en kraftig reaksjon på uvant behandling får vi tro!! Takk for alle svar!! (Syntes bare det var veldig uvant å reagere på smerter på den måten etter å ha hatt to naturlige fødsler uten noe smertestillende)

Takk for svar!!

Gjest Cerise
Skrevet

Nettopp tatt aromaterapi jeg også,for noen dager siden, ble så ufattelig trøtt, helt kaputt resten av dagen, hehe. følte meg litt "mørbanka" også ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...