Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i mange år brukt en kvinne som jeg traff på en strand i løpet av en ferie i Australia - hun visste alt om meg etter et håndtrykk. Det er ingen tvil om at hun hadde evner. Dessverre døde hun for et par år siden. 

Er det noen som har personlige erfaringer med synske mennesker/spåkoner etc, hva enn man skal kalle dem? Enten i Norge eller i utlandet. Jeg ønsker gjerne mulighet for kontakt over Skype eller e-post. Det er så mange der ute og jeg vet at det er utrolig mye lureri rundt forbi og dem ønsker jeg ikke gi pengene mine til.. 

Send meg gjerne PM i stedet for å poste i tråden da jeg vet at vi alle sammen kommer til å få j*** mye terp for å tro på dette her, men samma det. Vi som vet, vi vet ;)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, utakulanini skrev:

Jeg har i mange år brukt en kvinne som jeg traff på en strand i løpet av en ferie i Australia - hun visste alt om meg etter et håndtrykk. Det er ingen tvil om at hun hadde evner. Dessverre døde hun for et par år siden. 

Er det noen som har personlige erfaringer med synske mennesker/spåkoner etc, hva enn man skal kalle dem? Enten i Norge eller i utlandet. Jeg ønsker gjerne mulighet for kontakt over Skype eller e-post. Det er så mange der ute og jeg vet at det er utrolig mye lureri rundt forbi og dem ønsker jeg ikke gi pengene mine til.. 

Send meg gjerne PM i stedet for å poste i tråden da jeg vet at vi alle sammen kommer til å få j*** mye terp for å tro på dette her, men samma det. Vi som vet, vi vet ;)

Høres ut som en utmerket måte for svindlere å tjene penger på. Hvis noen hevder de er synske over skype eller e-post så er de kun dyktige på å hacke og finne informasjon om deg via Internett. 

Er man dum nok til å sende noen penger for at de hevder de er synske og at de kan hjelpe deg over nett så fortjener man å bli svindlet.

Skrevet

De gode finnes vel neppe på 829nr eller annonsert, de har sine kunder og får nye via anbefalinger.

Hvorfor vil du snakke med noen via Skype istedet for telefon for eksempel? 

Jeg har lagt tarotkort på folk både her på kg og andre steder der jeg kunne sjekke brukernavn og tideligere poster om jeg ville. Men det er jeg rett og slett for lat til å gjøre. 😂

Skrevet
10 minutter siden, Sportsbabe said:

Høres ut som en utmerket måte for svindlere å tjene penger på. Hvis noen hevder de er synske over skype eller e-post så er de kun dyktige på å hacke og finne informasjon om deg via Internett. 

Er man dum nok til å sende noen penger for at de hevder de er synske og at de kan hjelpe deg over nett så fortjener man å bli svindlet.

Ta det med ro, jeg har mer enn nok kunnskap til å skjule meg selv på internett og det har jeg gjort i alle år. Jeg vet med sikkerhet at noen har utviklet evner som kan fungere også på dette viset, men hun jeg brukte i så lang tid sendte jeg jevnlig stener jeg bar i lomma. Bortsett fra det er jeg enig med deg, det er veldig lett for folk å svindle på det viset, men det er som sagt meget lite informasjon man kan finne om meg på nett takket være både et ekstremt vanlig navn i tillegg til at all min nettaktivitet i alle år har vært under falskt navn i tillegg til kontinuerlig bruk av VPN og oftest tails. 

Skrevet
3 minutter siden, i - magikeren said:

De gode finnes vel neppe på 829nr eller annonsert, de har sine kunder og får nye via anbefalinger.

Hvorfor vil du snakke med noen via Skype istedet for telefon for eksempel? 

Jeg har lagt tarotkort på folk både her på kg og andre steder der jeg kunne sjekke brukernavn og tideligere poster om jeg ville. Men det er jeg rett og slett for lat til å gjøre. 😂

Jo, telefon er absolutt også ønskelig! Jeg er i Asia for tiden og mente egentlig telefonskype etc., jeg skulle spesifisert :)

Skrevet

Hva har du fått vite før da? Og hva vil du vite mer om nå? :) har dessverre ingen råd til deg. 

Anonymkode: 72714...eba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...