Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt å sende en liten notis om allmenn folkeskikk til slike, men det fører bare til at de kommer krypende tilbake og ber om unnskyldning, for så igjen be om ny sjans. Gjerne året etter, hver jul, nyttår, bursdag, ferie. Dessverre så er idioter nettopp idioter av en grunn, og ikke en eneste en har oppført seg bedre selv om de har fått muligheten. Ferdig er ferdig. Ingen vits i å oppdra folk som har for lite oksygen i blodet, så glem hele fyren og la han seile solo for evig.

Anonymkode: 96d7b...701

AMEN! Akkurat det føler jeg også! Man ber bare om mer drit, så for meg funker det bedre å kaste søpla i containeren enn å sette den rett utenfor døren. En gang åpner man opp døren også lukter det skikkelig DRITT😂🙈

Anonymkode: 7e0df...eaf

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 15.8.2018 den 20.31, AnonymBruker skrev:

Jobber i et firma hvor vi må prate mye engelsk pga forskjellige nasjonaliteter, bare blitt sånn hos oss - påvirkes av det, tydelig!

Det gjør jeg og, men min årsak er at jeg ser a hella lot of tv. 

Oh loooord for en fyr 😂 enig i at du ikke skal si fra, han har ikke nok selvinnsikt til å ta det til seg tipper jeg. 

Anonymkode: 58b88...a22

Skrevet

Haha, ja nei han er mildt sagt slettet!

Han får bare seile sin egen sjø, men han tåler ikke regn - så spørs hvordan det går :p

• Liker 3
Skrevet

Det kan godt være at han er en dust. En annen mulighet er at han sliter med noe psykisk. Angst, for eksempel. 

Skrevet

Nå har jeg lest hele greia... Hjelpes! For en idiot! Jeg er så utrolig lei av slike menn! Det finnes så altfor mange av dem, og tenk hvor mange ganger de kommer unna med å være slik. Fysj...

Anonymkode: 6925f...8fb

Skrevet

Mannen har da gjort mye riktig, ettersom du i 2 år har hatt kontakt med han og et oppriktig ønske om å møte han. Han har klart å holde interessenivået ditt oppe lenge, og gjør deg svært frustrert og bitter når han ikke ønsker å møte deg. Han tar såpass mye fokus og du er såpass interssert at du henvender deg til internettet og spørr om råd og investerer mye tid og energi på en «taper».

Nok et eksempel på at tilgjengelige menn ikke er de mest attraktive, mens mer mystiske, utilgjengelige og menn som er vanskelig å få «has» på holder interessenivået oppe. Han gir deg litt, men bare nok til å holde deg på kroken og det har han gjort i 2 år

Skrevet
2 timer siden, Quadcore skrev:

Mannen har da gjort mye riktig, ettersom du i 2 år har hatt kontakt med han og et oppriktig ønske om å møte han. Han har klart å holde interessenivået ditt oppe lenge, og gjør deg svært frustrert og bitter når han ikke ønsker å møte deg. Han tar såpass mye fokus og du er såpass interssert at du henvender deg til internettet og spørr om råd og investerer mye tid og energi på en «taper».

Nok et eksempel på at tilgjengelige menn ikke er de mest attraktive, mens mer mystiske, utilgjengelige og menn som er vanskelig å få «has» på holder interessenivået oppe. Han gir deg litt, men bare nok til å holde deg på kroken og det har han gjort i 2 år

Han er en horunge. Antagelig med en diagnose. Synd at at altfor mange menn oppfører seg så uglamorøst. 

Anonymkode: 82ddb...1fc

• Liker 1
Gjest MistakesAndLessons
Skrevet

Orkan? Latterlig type. Hadde svart: 

Oi. Uff da, var ikke klar over at du er tilbakestående. Ønsker deg lykke til videre, jeg må finne meg en på mitt samme intelligens nivå. 

Deretter blokkert. 

Skrevet

Haha han har ikke gjort mye riktig. 

Vi har aldri møttes. 

Aldri chattet omtrent.

Han har spurt mange ganger om å sees, kun 2 av gangene har jeg sagt ja. Første gangen avlyste han på en shitty måte, neste gang even more shitty!

Alt i alt - ingen av oss har vunnet noenting på dette! Forsåvidt ikke tapt noe heller! Eneste jeg vet er at jeg er en kvinne av mitt ord, og han er en feig dritt!

En over her skriver at han kanskje har angst?

Det har jeg også (tuller), ANGST for patetiske menn som han!

Haha jeg er sååååå ok, eneste jeg lurte på var om jeg burde melde fyren eller ei! Jeg tenker ikke på han, bryr meg nada og tar lærdom! That’s all!

Klart at det nå kommer tilbakemeldinger på at «jo du må jo bry deg når du laget et innlegg om han, bla bla bla»

NEI - jeg bryr meg ikke om han - jeg bryr meg om avtaler!

I’m fine:)

Takk til alle dere som har fulgt med! 

Avslutter med:

Og de kaller orkaner opp etter kvinnfolk..

Neste store orkan burde hete Sivert! Boom!

Skrevet

Jeg tror ikke han har virkelig angst. Men jeg tror han er feig, at han egentlig ikke tør å møte deg. At han har lyst, men kanskje har prestasjonsangst. Men han takler det jo på en veldig dårlig måte da, med å ditsje deg på en frekk måte. Veldig patetisk. Kanskje det er en måte for han å føle seg bedre på. Selv om han er redd damer bør han manne seg opp til å vise respekt i hvert fall, og avlyse på en høflig måte i rimelig tid. Det er ikke mye håp for han der.

Anonymkode: 6b5fc...336

Skrevet

Sant!

La gamle feil forsvinne og nye komme😂

#tinderlife

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...