Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er respektløst å la være å åpne meldingen. Synes du skal avvise han om han skriver til deg SENT i kveld eller i morgen. Svar at du synes han har gitt så mye doble signaler at du ikke lenger har lyst å treffes.

Anonymkode: 6b5fc...336

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg da si noe som:

»Hadde sikkert vært hyggelig å møttes, men føler ikke du er seriøs nok til at dette er noe poeng😊 Hence forrige gang vi skull møtes og du ga beskjed ca når vi skulle møtes. Bad history repeats again! Du får ha en fin dag!🙌🏻«

Anonymkode: 7e0df...eaf

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville bare ha oversett ev. meldinger etter dette. Livet er for kort for dette!

Lykke til videre, klem

Anonymkode: 6d7e3...a21

• Liker 4
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg da si noe som:

»Hadde sikkert vært hyggelig å møttes, men føler ikke du er seriøs nok til at dette er noe poeng😊 Hence forrige gang vi skull møtes og du ga beskjed ca når vi skulle møtes. Bad history repeats again! Du får ha en fin dag!🙌🏻«

Nei, den hørtes kanskje litt bitter/hånende ut. Skriv heller at du synes han er for dårlig til å følge opp avtaler og at du ikke kan forholde deg til sånt.

• Liker 8
Skrevet

Takk for det og klem tilbake:)

Ja altså så snart jeg evt får et svar trenger jeg jo ikke gi noe mer, men jeg er laget sånn at jeg svarer. Selv om svaret antagelig ikke blir hyggelig, velger jeg å si det jeg tenker på en høflig måte uansett.

Synker ikke på hans nivå!

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, den hørtes kanskje litt bitter/hånende ut. Skriv heller at du synes han er for dårlig til å følge opp avtaler og at du ikke kan forholde deg til sånt.

Ja okei:) takk!

Derfor det er så genialt med dere, når man ikke er objektiv er det så lett å bli bitter!

• Liker 1
Skrevet

Heheh... høres ut som en jeg har hatt kontakt med. Begynte å chatte på dating app for over et år siden.. da var det flørting og avtale om å treffes. Det skjedde ikke pga han avlyste to ganger. Etter det hadde vi lite kontakt på flere mnd...men så kom han tilbake igjen og veldig gira på å treffes. For meg ble det litt sånn.. tja.. ok. Tror vi i løpet av et år avtalte 5 treff som aldri ble noe av. Må sies at jeg la veldig lite i det til slutt. Siste gang vi hadde avtale så avlyste han igjen to timer før pga noe. Han har jeg nå slettet. 😅

Anonymkode: da065...1a0

• Liker 1
Skrevet

Huff ja Hehe! Artigfanter disse mannfolka!

Jeg bryr meg også virkelig 0, ser bare ikke poenget med å avtale og prøve når han allikevel gir blanke F.

So fucking weird! 

Skrevet

Blei likevel litt spent på om det kom svar frå han;)

Skrevet

Deler svaret hans med dere med eeeen eneste gang det kommer😂

Må jo ha hjelp fra «KG crewet» her😆🙌🏻

• Liker 2
Skrevet

Vi antar at vi forstår andre gjennom å sammenligne med oss selv. Det lureste du gjør, er å si fra om at du blir usikker når du ser at han er på nett, men ikke leser meldingen fra deg. Og så kan du si hva det får deg til å tro om hans innstilling, og spørre om det er korrekt.

Han kan være en dust, en flørt, han kan ha spøkelser i skapet eller spille spillet etter reglene som han oppfatter dere har. Det er det bare han som vet.

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg da si noe som:

Helt på siden: Hvorfor skriver du meldinger med tilfeldige engelske ord innimellom? Hvor gammel er du?

Anonymkode: 4477b...232

• Liker 6
Skrevet

Jobber i et firma hvor vi må prate mye engelsk pga forskjellige nasjonaliteter, bare blitt sånn hos oss - påvirkes av det, tydelig!

• Liker 2
Skrevet

Har han enda ikke svart???🙄

Helt ærlig, bare slett han med det samme.

Skrevet

Han er pålogget på messenger. 

Har ikke åpnet meldingen min!

Skrevet

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj, folk as. Tror han er på vei til å ghoste deg.

Anonymkode: 47256...489

Skrevet

Nå er jeg blitt nysgjerrig her! Hiver meg med i tråden og spent på hva han svarer..!

Skrevet

Hvis han i det hele tatt svarer🙈

For å være helt ærlig så vil jeg ikke møte han slik han holder på! Så det beste for meg hadde vært om han avlyste!

At han skal ignorere meg tåler jeg dessverre dårlig, da blir jeg irritert😩

men vi får se nå da! 

Kommer inn her så snart han evt svarer, når det enn måtte bli, skriver jeg først her inne hva han sier før jeg svarer han! 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis han i det hele tatt svarer🙈

For å være helt ærlig så vil jeg ikke møte han slik han holder på! Så det beste for meg hadde vært om han avlyste!

At han skal ignorere meg tåler jeg dessverre dårlig, da blir jeg irritert😩

men vi får se nå da! 

Kommer inn her så snart han evt svarer, når det enn måtte bli, skriver jeg først her inne hva han sier før jeg svarer han! 

Kjenner jeg blir irritert bare av å høre om denne fyren! For en premiedust. Håper du får gitt han inn. Det vil si å avvise han kort og kontant! :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...