AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Fordi jeg alltid tenker på at andre skal bli lei seg! Det er egentlig skikkelig arrogant av meg å tenke sånn. Et eksempel.. i går hadde jeg besøk av ei venninne.. hun er barnløs og singel og har et stort ønske om å finne kjærligheten og få barn. Hun spurte meg om hva jeg hadde planer om til helgen. Sannheten er at jeg som travel tobarnsmor har masse planer med mann og barn, men det blir heller til at jeg sier " ikke noe spsielt" for å ikke spre henne. Da blir det tillat hun isteden inviterer meg på alt mulig, og da havner jeg heller i situasjonen hvor jeg må pent avslå. På jg blir så lei av meg selv! Her om dagen turte jeg nesten ikke si til onkelen min at jeg skal reise til Syden fordi jeg vet at han ikke har vært på ferie på sikkert 10 år pga økonomi. For et par måneder siden kjøpte vi nytt hus, turte nesten ikke fortelle det til et vennepar heller, for jeg vet at de ikke har råd til hus... Jeg vil ikke ha det sånn! Jeg er så lei av å overtenke. Livredd for å skryte. Noen som kjenner seg igjen? Det er forbanna slitsomt å ha det sånn.. Anonymkode: f0551...809
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Jeg er nok en av de du er redd for å fortelle ting til, og jeg opplever det mye bedre at jeg blir fortalt ting til, men da på en ordentlig måte. Noen forteller ting og virker ekstemt skrytete, andre forteller det samme, men det blir mer info enn skryt hvis du skjønner. Jeg setter veldig pris på å blir fortalt ting til, da jeg opplever at jeg blir mer inludert i ditt liv. Dersom jeg oppdager at du ikke har fortalt noe som ville vært naturlig så ville jeg blitt litt lei meg. Når alt dette er sagt så har man ikke rapporteringsplikt til andre, men for meg handler det litt om å føle seg inkludert i et annens menneskes liv ved å få høre om det som skjer og skal komme til å skje. Anonymkode: 8478b...eea 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 Jeg gjør det samme.. Og har jeg vært på ferie feks later jeg somom det ikke var så bra, selv om ferien var fantastisk. Det er slitsomt, men jeg får så dårlig samvittighet. Anonymkode: 96590...47b 1
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 (endret) Jeg tror de fleste som har venner ønsker å bli inkludert og ikke sensurert; selv når det gjelder ting man ikke har mulighet til å oppnå selv. Endret 3. desember 2018 av Jegskulleønskeat
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå