AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Jeg startet i går med fadderuka, og det virket som veldig mange hadde blitt gode venner allerede. Jeg skjønner ikke hvordan de får det til. Er litt sjenert selv, men tar likevell intiativ til å snakke med andre studenter. Er veldig mange her som fester å drikker seg drita osv, så føler ikke vi har så veldig mye til felles. Jeg skal delta i fadderuken, men er veldig redd for å bli helt loner på skolen om jeg ikke finner noen å matche med. Tips anyone?? Del gjerne erfaringer! Anonymkode: 7bab5...983 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #2 Skrevet 15. august 2018 Jeg var på første opplegget med fadderne, men følte meg helt malplassert. De var 18-19 år, opptatt av å drikke seg drita, ha teite drikkeleker og omtrent alle var på en annen linje enn meg. Jeg kommer ikke til å bli med på flere arrangementer, men håper jeg får noen venner likevel. J28 Anonymkode: db98d...3e8 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på første opplegget med fadderne, men følte meg helt malplassert. De var 18-19 år, opptatt av å drikke seg drita, ha teite drikkeleker og omtrent alle var på en annen linje enn meg. Jeg kommer ikke til å bli med på flere arrangementer, men håper jeg får noen venner likevel. J28 Anonymkode: db98d...3e8 Samme her. Det er veldig mye festing, og lite sånne arrangement med alkohol. Jeg er veldig introvert, men de fleste her er veldig utadvendte å det ser ut til at alle finner sin plass veldig fort. Føler meg egentlig litt som en taper som aldri får venner. Men bruker litt tid på å åpne meg. Ts (J22) Anonymkode: 7bab5...983 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 Herrregud, så mange "fadderuka" tråder det er her inne.. Anonymkode: 7649c...0f5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #5 Skrevet 15. august 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg startet i går med fadderuka, og det virket som veldig mange hadde blitt gode venner allerede. Jeg skjønner ikke hvordan de får det til. Er litt sjenert selv, men tar likevell intiativ til å snakke med andre studenter. Er veldig mange her som fester å drikker seg drita osv, så føler ikke vi har så veldig mye til felles. Jeg skal delta i fadderuken, men er veldig redd for å bli helt loner på skolen om jeg ikke finner noen å matche med. Tips anyone?? Del gjerne erfaringer! Anonymkode: 7bab5...983 Hvor studerer du? Anonymkode: b1946...fed
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor studerer du? Anonymkode: b1946...fed oslo Anonymkode: 7649c...0f5
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #7 Skrevet 15. august 2018 Et tips er kanskje å ukke katastrofetenke selv om du ikke får noen vemner frste måneden. Noen er mer sketisje og kritiske til hvem de henger med, og det kan være veldig sunt Anonymkode: b1946...fed 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #8 Skrevet 15. august 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Herrregud, så mange "fadderuka" tråder det er her inne.. Anonymkode: 7649c...0f5 Ikke så rart når det er fadderuke nå. Anonymkode: 7bab5...983
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #9 Skrevet 15. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor studerer du? Anonymkode: b1946...fed Bergen ts Anonymkode: 7bab5...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå