LouiseLM Skrevet 15. august 2018 #1 Skrevet 15. august 2018 Hei, Jeg har et stort ønske om å bli spådd, og kanskje få svar på noen spørsmål jeg har. Er det noen dyktige synske her inne som vil prøve?
LouiseLM Skrevet 15. august 2018 Forfatter #3 Skrevet 15. august 2018 La nå meg tro det da 😁 Spørsmålet i emnet var ikke om Frode trodde på synske mennesker eller ikke 😂 1
LouiseLM Skrevet 15. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2018 6 minutter siden, FrodeF skrev: Det finnes ikke synske mennesker. La nå meg tro det da 😁 Spørsmålet i emnet var ikke om Frode trodde på synske mennesker eller ikke 😂
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #5 Skrevet 15. august 2018 På kvinneguiden finner du ikke så mange som driver på med dette, selv om noen fusker i faget. Prøv heller tjenester på nett, for eksempel klarsynt dått enno? Bedre å betale litt og få svar fra folk som lever av dette, enn å spørre folk her. Anonymkode: e5fc4...56f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: På kvinneguiden finner du ikke så mange som driver på med dette, selv om noen fusker i faget. Prøv heller tjenester på nett, for eksempel klarsynt dått enno? Bedre å betale litt og få svar fra folk som lever av dette, enn å spørre folk her. Anonymkode: e5fc4...56f Reklame? Er faktisk folk som har fått gode svar her. Tråder fra SpåKonemateriale bl.a. Anonymkode: 42458...1d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå