Gå til innhold

Når man har følelser for noen, men ikke klare å slå fra seg at man er en rebound.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det klarer jeg ikke. Hvorfor skulle JEG vært den kvinnen som han virkelig elsket/valgte? Og særlig når han har hatt noe på gang med andre før, hvor det var han som fikk kjærlighetssorgen.. han vil vel alltid ha den kvinnen som sin favoritt? Jeg har opplevd menn som har tatt kontakt, brukt tid med meg, men som hadde kjærester med en gang etterpå foreksempel. Etter at jeg sa at jeg ikke følte noe. Jeg ble ikke sur fordi de fikk seg kjæreste da altså, men da tenker jeg at menn tar kontakt fordi de ser på meg som et sexobjekt, helt til de finner den dama de virkelig vil ha.
Og har han datet noen før meg, så tenker jeg at han likte henne bedre og alltid vil være på plass for henne dersom hun gir lyd fra seg. 

Anonymkode: edf27...f40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, ja menn kommer seg ofte raskere videre og mange menn legger ikke engang kjærlighet i en relasjon men kun sex og trivsel, derfor kan de så lett hoppe fra en til en annen.
Men det er ikke en selvfølge at den man har hatt kjærlighetssorg alltid vil være favoritten for de fleste kvinner og menn lærer seg å lukke det kapitellet og gå videre med livet :)

Anonymkode: 41a3c...e0d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...