Gå til innhold

Hva skal du si/sa du i din bryllupstale? <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å drømmer og manifesterer litt :) Ser for meg alle gjestene etter vielsen på mat og kaker og tid for tale, jeg kikker til høyre bort til mannen min mens jeg står og skal holde min takketale til han. Jeg får tårer i øynene og varm i hjerte bare av å skrive det og gleder meg så innmari til å oppleve mitt livs største dag og fortelle han hvor lykkelig jeg er! Jeg kommer til å grine meg ihjel den dagen!
Men hva sier man i bryllupstalen? Er det en offentlig kjærlighetserklæring til sin make eller mer en underholdende tale til og for gjestene om forholdet, livet og vennskapsstøtte og vennehendelser? Kort eller lang tale?
Jeg har aldri vært på bryllupsfest før så har ingenting å sammenligne med utenom på romantiske komediefilmer hehe :) 
Hvis noen vil være så åpne å dele sin tale i helhet her så gjør mer enn gjerne det :)

Anonymkode: 94442...774

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sitter her å drømmer og manifesterer litt :) Ser for meg alle gjestene etter vielsen på mat og kaker og tid for tale, jeg kikker til høyre bort til mannen min mens jeg står og skal holde min takketale til han. Jeg får tårer i øynene og varm i hjerte bare av å skrive det og gleder meg så innmari til å oppleve mitt livs største dag og fortelle han hvor lykkelig jeg er! Jeg kommer til å grine meg ihjel den dagen!
Men hva sier man i bryllupstalen? Er det en offentlig kjærlighetserklæring til sin make eller mer en underholdende tale til og for gjestene om forholdet, livet og vennskapsstøtte og vennehendelser? Kort eller lang tale?
Jeg har aldri vært på bryllupsfest før så har ingenting å sammenligne med utenom på romantiske komediefilmer hehe :) 
Hvis noen vil være så åpne å dele sin tale i helhet her så gjør mer enn gjerne det :)

Anonymkode: 94442...774

Jeg sa ingenting 🙈 dvs, jeg holdt ikke tale. Men min x-mann holdt en tale som fikk tårene mine til å trille, akkurat det skal han ha, han var flink med ordene sine :)

Anonymkode: b2f1e...88a

• Liker 1
Skrevet

Her hadde det kun blitt underholdning og humor :) Jeg er ikke typen til å gi offentlige kjærlighetserklæringer, egentlig ikke i det hele tatt :P Og hadde aldri taklet at mannen gjorde det heller, synes det er kleint og passer ikke meg og min personlighet overhode. Så en tale hadde vært for gjestenes del, hva jeg føler for mannen er noe mellom bare oss to :) 

Anonymkode: 3ffd1...e08

• Liker 1
Skrevet

Både jeg og mannen holdt tale i vårt bryllup. Var utrolig nervøs i forkant, men hadde jukselapp, så kom meg igjennom med litt grining. Fortalte om hvordan vi møttes, hva jeg synes og tenkte om han da, og hvordan forholdet har utviklet seg. Også fortalte jeg et par morsomme historier fra vårt forhold. I tillegg takket jeg foreldrene og søsknene hans for hyggelig samvær osv.

Supertips er å ikke lage talen for lang. En A4 side med skrift blir fort 4-5 minutter. Ofte holder det i massevis!

• Liker 1
Skrevet

Holdt ingen tale

Anonymkode: 861ec...cda

Skrevet

Jeg hadde et par A4-sider med litt om starten av forholdet, utvikling og nåtid . Samtidig som jeg prøvde å få frem hva mannen min beriker livet mitt med, og hvorfor jeg ønsker å tilbringe resten av livet mitt med han💕

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...