Gå til innhold

Fler som spør om råd på kg? hvor ofte har kg rett vs din magefølelse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

når det gjelder valg du skal ta i livet, om det gjelder dating eller karriere f.eks.
Jeg har det nemlig med å spørre om alt på kg, og flesteparten virker ofte litt bitre og spydige. Hvorfor er det slik? 
Så lar jeg situasjonen bare gå litt, så stiller jeg et spørsmål igjen, hvor noen gir et svar som får meg til å skjønne at jeg hadde rett.

er det fler som har fått bittert erfare at de burdte hørt på seg selv, men heller hørte på kg? Eller er det omvendt hos dere? 

Anonymkode: 30df0...5be

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har spurt om flere ting og selv om jeg har blitt sur over svarene jeg fikk den gang, har de faktisk vært riktige, i det lange løp :) 

• Liker 1
Skrevet

Alltid rett.

når man står midt oppi noe vanskelig vil man gjerne fortrenge det vanskelige og trenger  å bli vekka opp av naiviteten av noen utenforstående som ser det som det er.

når man er midt i en forelskelse ser man seg blind på alt annet som for andre er ganske åpenbart og tydelig.

Anonymkode: 3ad85...a9a

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror ikke jeg kommer til å lage flere tråder her, det er alltfor hips om haps om hvordan tråden blir mottatt.

Og jeg lært å ikke gjøre det sent på kvelden for da våkner udyrene opp,

selvom det kan utrolig ufyselig svar på dagtid/kvelds tid.,

Har liskom blitt en konkuranse for hvem som kan slenge mest dritt.

Anonymkode: 63111...9a9

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, veggteppe skrev:

Jeg har spurt om flere ting og selv om jeg har blitt sur over svarene jeg fikk den gang, har de faktisk vært riktige, i det lange løp :) 

Jada.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alltid rett.

når man står midt oppi noe vanskelig vil man gjerne fortrenge det vanskelige og trenger  å bli vekka opp av naiviteten av noen utenforstående som ser det som det er.

når man er midt i en forelskelse ser man seg blind på alt annet som for andre er ganske åpenbart og tydelig.

Det er litt terapi å skrive her inne, selv med mye motgang :)

Man for liksom utløp for hva man føler :)

Skrevet

Og en annen ting jeg har sett i en 4 tråder idag, så er det en del brukere som konsekvens overser tilleggs informasjon eller sier det er "beilig" å komme med det, og kun skal svare til overskrift og hi, det tar litt gleden vekk i en diskusjon synes jeg. og diskusjonen kommer ikke frammover og dermed blir lite nyansert- og det synes jeg er synd.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid rett.

hvordan er det egentlig mulig å se noe som det er når de ikke ser personene? man får tross alt bare trådstarteren sitt syn på ting. 

Skrevet

hvordan er det egentlig mulig å se noe som det er når de ikke ser personene? man får tross alt bare trådstarteren sitt syn på ting. 

Sorry kan du forklare på nytt?

Skrevet

Sorry kan du forklare på nytt?

hvordan kan folk som ikke ser en egentlig se hele situasjonen? Og det kan være så utrolig mange forskjellige svar å få..at man blir forvirret. Hvordan vet man hvem man skal tro på? Er det slik at jo mer negative folk er til noe jo større er sjansen for at de har rett?

Skrevet

hvordan kan folk som ikke ser en egentlig se hele situasjonen? Og det kan være så utrolig mange forskjellige svar å få..at man blir forvirret. Hvordan vet man hvem man skal tro på? Er det slik at jo mer negative folk er til noe jo større er sjansen for at de har rett?

Ok det var jeg trodde og ville ha bekreftet.

Skrevet

Det er veldig sant, og for min del har det noen ganger forestrekket at det jeg mener og føler er helt rett. men

jeg har også opplevd noen ganger at jeg har fått til et litt annet syn enn det jeg hadde når jeg laget tråden eller gått inn tråden.

Tidligs i dag var det om å blokkere familiemeldemmer til et barn fra insta., og etter et par timer med diskusjon med en bruker som jeg fortsatt er uenig med (grunnene til å ikke blokkere), så kom det helt på slutten når tråden var mer eller mindre død, av en annen bruker med en veldig god fornuftig grunn til ikke å blokkere som gjorde at min stanpunkt forandret seg helt til at det beste bare var å lukke, ikke blokkere.

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror ikke jeg kommer til å lage flere tråder her, det er alltfor hips om haps om hvordan tråden blir mottatt.

Og jeg lært å ikke gjøre det sent på kvelden for da våkner udyrene opp,

selvom det kan utrolig ufyselig svar på dagtid/kvelds tid.,

Har liskom blitt en konkuranse for hvem som kan slenge mest dritt.

Har du eksempler på tråder der det er konkurranse om å slenge mest dritt? Jeg er her ganske mye og pleier ikke å se det, tvert i mot oppfatter jeg at de aller fleste her inne er genuine og mener å hjelpe, og er gode på å gi råd og løsninger, selvom trådstarter hadde håpet å få høre noe annet (Eksempelvis om trådstarter er forelsket men det er åpenbart at gutten bare bruker hun til sex).
Er du sikker på det ikke bare er du selv som lever litt i fornektelse og oppfatter at svar som ikke er som du drømmer om er "drittslenging"?

Den eneste drittslenging jeg ser er vanlig her inne er de trådene hvor menn rakker ned på kvinner, antifeminisme, innvandringspolitikk osv som stort sett er inne på Generell debatt, skråblikk og politikk delen av forumet. Og ja noen ganger på sex og samlivsforumet også men da er det så åpenbar trolling og mobbing at man skjønner det, og ikke noen som rådgir deg og du bare ikke liker svarene. Viktig å skille på dette :)

• Liker 2
Skrevet

Har du eksempler på tråder der det er konkurranse om å slenge mest dritt? Jeg er her ganske mye og pleier ikke å se det, tvert i mot oppfatter jeg at de aller fleste her inne er genuine og mener å hjelpe, og er gode på å gi råd og løsninger, selvom trådstarter hadde håpet å få høre noe annet (Eksempelvis om trådstarter er forelsket men det er åpenbart at gutten bare bruker hun til sex).
Er du sikker på det ikke bare er du selv som lever litt i fornektelse og oppfatter at svar som ikke er som du drømmer om er "drittslenging"?

Den eneste drittslenging jeg ser er vanlig her inne er de trådene hvor menn rakker ned på kvinner, antifeminisme, innvandringspolitikk osv som stort sett er inne på Generell debatt, skråblikk og politikk delen av forumet. Og ja noen ganger på sex og samlivsforumet også men da er det så åpenbar trolling og mobbing at man skjønner det, og ikke noen som rådgir deg og du bare ikke liker svarene. Viktig å skille på dette :)

Jeg kjeder meg, MEN jeg kjeder meg ikke så fælt at jeg gidder å dra opp haugvis tråder :)

Men det er en  på barn og familie om å kjøpe notatbøker i skrivende stund :)

Skrevet

I stand corrected, det er på karriere og utdanning.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kjeder meg, MEN jeg kjeder meg ikke så fælt at jeg gidder å dra opp haugvis tråder :)

Men det er en  på barn og familie om å kjøpe notatbøker i skrivende stund :)

Der var det 1 av 26 kommentarer som var stygge/negative. Ser samme bruker har skrevet alle 3 som har negativ tone, og ingen andre brukere. Og "hjelpes..." kan egentlig ikke regnes som drittslenging selvom det var en unødvendig kommentar.

Skrevet

Flere andre har til og med tatt trådstarter i forsvar og bedt den brukeren om å skjerpe seg.

Skrevet

Der var det 1 av 26 kommentarer som var stygge/negative. Ser samme bruker har skrevet alle 3 som har negativ tone, og ingen andre brukere. Og "hjelpes..." kan egentlig ikke regnes som drittslenging selvom det var en unødvendig kommentar.

Det var flere brukere, og det var ikke hjelpes kommentaren jeg reagere på :)

Nå synes jeg du sensuerer litt vel mye for å fram ett poeng :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Flere andre har til og med tatt trådstarter i forsvar og bedt den brukeren om å skjerpe seg.

Så bra da, jeg inkludert :)

Hva har det med saken å gjøre?

Det skjer noen ganger og andre ganger ikke :)

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alltid rett.

Ikke sant :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...