Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har møtt tinderdaten 2 ganger nå. Første gangen hjemme hos han hvor vi hadde en kjempefin kveld sammen som endte i sex. Før dette hadde vi skrevet og snakket på tlf en god stund. Han spurte meg rett ut etterpå om jeg hadde hatt det like fint som han hadde og det hadde jeg jo. Etter noen dager spurte jeg om han ville komme til meg en kveld. Det ville han, så jeg laget middag til oss også så vi en film. Men det er her jeg blir så forvirra, for han rørte meg ikke denne andre gangen vi så hverandre. Ingen tilnærming, ingenting. Likevel hadde vi en fin kveld sammen hvor vi lo masse og hadde det fint. Siden det var ukedag denne andre gangen ble det ingen overnatting.

Hva tror dere? Jeg klarer ikke tolke oppførelsen hans og blir så usikker. Hvorfor prøver han ikke holde meg litt i hånden eller stryke litt på meg eller noe?

Anonymkode: 5a345...81e

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva tror dere? Jeg klarer ikke tolke oppførelsen hans og blir så usikker. Hvorfor prøver han ikke holde meg litt i hånden eller stryke litt på meg eller noe?

Han vil ikke kose med deg. Han er ikke forelsket i deg. Du er fin å stikke pikken i, men ikke noe utover det.

Anonymkode: 8dfc0...d0e

• Liker 3
Skrevet

Fordi han vil ikke gi deg signaler om at han vil ha noe forhold. Han er nok bare ute etter sex, og tenkte å play it cool den andre gangen for at du ikke skal avsløre at han kun er ute etter sex. Neste gang det er mulighet for overnatting vil han nok prøve seg på sex igjen, og du vil merke at han ikke tar noe initativ til å møte deg på dagtid på uteaktiviteter sannsynligvis.

Anonymkode: 2acf1...5e7

• Liker 3
Skrevet

Men hvorfor i all verden kan de ikke være ærlige? Jeg blir så oppgitt av slike menn, det finnes altfor mange av dem...

Anonymkode: 80020...d0e

Skrevet

Har han kontaktet deg etter sist gang du så ham da?

Det er bare det man må gå etter. Vil han treffe deg, så sørger han for det. Vil han bli kjent med deg, så går han inn for det.

Anonymkode: a19a7...007

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...