Gå til innhold

Hvordan fikser jeg dette???

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde en helt forferdelig hendelse tidligere i dag!! ....
Jeg har en plastboks som har den perfekte størrelsen, den lekker aldri og alt jeg skal ha opp i passer alltid helt perfekt! Rett og slett min favorittboks! 😍 Dere har sikkert masse små rare ting dere også ikke klarer dere uten 🤗 Men i dag hadde jeg meget dårlig tid og gjorde noe jeg aldri pleier å gjøre.... Jeg puttet den i oppvaskmaskinen...... Slik ser den ut nå

39138617_2127281577282717_7409645615912583168_n.jpg?_nc_cat=0&oh=555af33f0b14747cc7a1703783f1a4a7&oe=5C0C985C

Hva kan jeg gjøre?? Jeg aner ikke hvor jeg har den fra (ca 10 år gammel)... Det er rett og slett den perfekte matboksen og selvom det høres kjempe rart ut er den boksen det ene faste holdepunktet i en hektisk hverdag. Det er liksom en del av meg ❤️ Men nå er den helt ubrukelig 😭😭😭 Kan jeg f.eks putte den i mikroen og så bøye den tilbake til den vanlige formen? Holde den over et bål eller no??? Er det noen flinke plastblåsere der ute kanskje? kan betale ☺️ Eller bare ha den i oppvaskmaskinen igjen??  Redd den skal bli enda mer ødelagt 😭Hjelp en stakkars dame som har mistet favorittboksen!! ☺️😭

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slike små plastbokser finnes det haugevis av i alle fasonger og størrelser. Gå til butikken og kjøp en ny, koster ikke mange kronene.

Anonymkode: f7879...1d7

• Liker 4
Skrevet (endret)

Slettet

Endret av Vibekke
Skrevet
På 15.8.2018 den 5.04, AnonymBruker skrev:

Slike små plastbokser finnes det haugevis av i alle fasonger og størrelser. Gå til butikken og kjøp en ny, koster ikke mange kronene.

Anonymkode: f7879...1d7

Har jo selvfølgelig prøvd mange andre, men akkurat denne var det noe spesielt med. Vet ikke om det er så lett å se, men prøvde jo liksom å formidle at boksen er UERSTATELIG! Trodde du virkelig at jeg ikke hadde vurdert å kjøpe noe annet? Takk for ingenting

Skrevet
1 minutt siden, Vibekke skrev:

Har jo selvfølgelig prøvd mange andre, men akkurat denne var det noe spesielt med. Vet ikke om det er så lett å se, men prøvde jo liksom å formidle at boksen er UERSTATELIG! Trodde du virkelig at jeg ikke hadde vurdert å kjøpe noe annet? Takk for ingenting

Nei, den er ikke uerstattelig. DU må nå bare klare å få det inn i hodet ditt. 

Gå ut og kjøp en ny. 

• Liker 5
Skrevet

First world problem, at det skulle gå an å sørge over en gammel plastboks som bokstavelig talt kan kjøpes overalt til en 10er, det hadde jeg ikke trodd skulle gå an. 

Uff dette var tåpelig :fart2:

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ts godt jeg. Ts, du kan prøve feks bilverksted, de har sånne maskiner som man retter ut bulka plaststøtfangere med varmluft, kanskje de har tid til boksen din.

Anonymkode: d0231...612

• Liker 1
Skrevet

Legg den i varmt vann en stund og bøy den tilbake?

• Liker 1
Skrevet

En dag tar den kvelden uansett. 

Skrevet

".....ein skigard kan ikkje vara evig, veit du...."

og jeg tror ikke plastboksen din blir lei seg om du finner en ny favoritt.....

Anonymkode: c64f7...402

• Liker 1
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner ts godt jeg. Ts, du kan prøve feks bilverksted, de har sånne maskiner som man retter ut bulka plaststøtfangere med varmluft, kanskje de har tid til boksen din.

Anonymkode: d0231...612

Åååå takk for at noen forstår 🤩😍 hmm det skal jeg undersøke! Veldig takknemlig for tips!

Skrevet
21 timer siden, Neket skrev:

Legg den i varmt vann en stund og bøy den tilbake?

Tusen takk for tips! Prøvde dette men ingen skusess desverre.... tror kanskje ikke den ble varm nok... skal prøve å koke den i kveld!

Skrevet

Du kan jo prøve å smelte den og forme en ny? 

Skrevet

Hvordan ser lokket ut? Er det blått kan den være fra ikea.  Ser ut som en jeg hadde før. 

Anonymkode: 2007a...214

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...