AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Er det fordi dere liker "alle", eller hva er greia? Hilsen en som veldig sjelden føler jeg treffer aktuelle date-kandidater. Anonymkode: 24bbd...5f7 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Det har blitt litt dates, men jeg treffer kun de jeg finner interessante. Tar ikke alt. Anonymkode: 297b6...59d 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Dytter denne. Jeg lurer på det samme, og med det lurer jeg på om menn og kvinner er veldig forskjellige der. Jeg er kvinne og kan bare snakke for meg selv. Jeg får sjelden følelser eller finner noen veldig interessant. Det virker mer som menn stadig har flere de avtaler dates med. Legger de ikke like mye i forhold som kvinner? Hilsen ei som aldri har turt å involvere seg med en mann, da han mest sannsynlig ikke tar det like seriøst. Anonymkode: e328a...e7f
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 Lurer på det samme. Kjenner til jenter som finner nye flørter og crushes hele tiden, så sier de de tror han er den rette etter å ha chattet et par uker og sex noen ganger, så blir det ikke sånn og de har superkjærlighetssorg som er over på en uke, så finner de en ny neste uke og samme baluba igjen. En venninde har hatt minst 10 sånne bare i sommer! Jeg på min side finner noen jeg er interessert i å flørte med max en gang i året, og blir betatt hvert femte år og går uten sex når jeg ikke kjenner noen veldig godt og det er gjensidig betatthet, og vært forelsket bare to ganger i mitt liv. Jeg snakker med mange nye mennesker men blir ikke romantisk eller seksuelt interessert og på møteplassen svarte jeg ingen av 90 meldinger for ingen virka interessante der heller. Vi begge er over 30. Anonymkode: 59955...a2a 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Dytter denne. Jeg lurer på det samme, og med det lurer jeg på om menn og kvinner er veldig forskjellige der. Jeg er kvinne og kan bare snakke for meg selv. Jeg får sjelden følelser eller finner noen veldig interessant. Det virker mer som menn stadig har flere de avtaler dates med. Legger de ikke like mye i forhold som kvinner? Hilsen ei som aldri har turt å involvere seg med en mann, da han mest sannsynlig ikke tar det like seriøst. Anonymkode: e328a...e7f 1) Jeg er mann og synes ikke menn og kvinner er spesielt forskjellige. Noen får følelser for mange, andre for få. 2) Synes du burde gi menn en sjanse. Du lever bare én gang. Dumt å ikke gi kjærligheten en sjanse. 3) Selv kan jeg bli betatt veldig lett, men får dypere følelser for svært få. Synes det er greit å møte en del damer for å finne en jeg virkelig liker. Samtidig er jeg såpass sær at det er veldig få jeg ender med å virkelig klikke med. Anonymkode: fe046...d1e 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 1) Jeg er mann og synes ikke menn og kvinner er spesielt forskjellige. Noen får følelser for mange, andre for få. 2) Synes du burde gi menn en sjanse. Du lever bare én gang. Dumt å ikke gi kjærligheten en sjanse. 3) Selv kan jeg bli betatt veldig lett, men får dypere følelser for svært få. Synes det er greit å møte en del damer for å finne en jeg virkelig liker. Samtidig er jeg såpass sær at det er veldig få jeg ender med å virkelig klikke med. Anonymkode: fe046...d1e Ja jeg lever bare en gang, og er redd jeg blir en av de som sitter på dødsleiet og angrer på det jeg ikke gjorde. men jeg føler aldri jeg er bra nok for de jeg liker. Hvorfor skal jeg gi sjansen til noe som jeg bare vet at jeg kommer såret ut av? Folka her mener at kjærligheten vokser på trær bare du bestemmer deg for å like den eller den personen. Anonymkode: e328a...e7f
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #7 Skrevet 15. august 2018 Synes det er greit å møte folk/menn ganske kjapt for å finne ut hvordan de er å om det er kjemi isteden for å skrive 1000 meldinger før første møte. Mange møter jeg bare en gang for ser vi ikke passer sammen. Anonymkode: b59dd...803
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #8 Skrevet 15. august 2018 Jeg datet mange før og det var for å gi folk ensjanse. Jeg ser ikke problemet med å ta en øl med noen for å se om det funker, man har jo ingengting å tape. Anonymkode: 28b4e...bc2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #9 Skrevet 15. august 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Ja jeg lever bare en gang, og er redd jeg blir en av de som sitter på dødsleiet og angrer på det jeg ikke gjorde. men jeg føler aldri jeg er bra nok for de jeg liker. Hvorfor skal jeg gi sjansen til noe som jeg bare vet at jeg kommer såret ut av? Folka her mener at kjærligheten vokser på trær bare du bestemmer deg for å like den eller den personen. Anonymkode: e328a...e7f Om du ikke er villig til å bli såret så kommer du jo aldri til å oppleve kjærlighet. Blir man ikke såret om man blir avvist eller dumpet så er det ikke kjærlighet. Håper du tør å gi kjærligheten en sjanse. Man kan ikke få alt man peker på, men tror nok alle kan oppleve gjensidig kjærlighet. Anonymkode: fe046...d1e
Yuumi Skrevet 15. august 2018 #10 Skrevet 15. august 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja jeg lever bare en gang, og er redd jeg blir en av de som sitter på dødsleiet og angrer på det jeg ikke gjorde. men jeg føler aldri jeg er bra nok for de jeg liker. Hvorfor skal jeg gi sjansen til noe som jeg bare vet at jeg kommer såret ut av? Folka her mener at kjærligheten vokser på trær bare du bestemmer deg for å like den eller den personen. Anonymkode: e328a...e7f Du kan sikkert unngå å bli såret hele livet, men så kjedelig! Kjærlighetssorg er jævli, ja. Men det er også noe vakkert med det. Man får ny gnist!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #11 Skrevet 15. august 2018 Virker som at folk ser på dating på veldig ulike måter. Noen dater mer eller mindre alt som puster, virker det som, men jeg har inntrykk av at disse har færre forventninger til resultatet. Så er det kanskje noen som mener det må være følelser inne i bildet for å date. Selv er jeg nok i midten et sted. Jeg må like og kunne se for meg den jeg dater som partner, og jeg pleier nok å ha noen forventninger, men må ikke akkurat være stormforelsket for å ta en kaffe. Anonymkode: fedde...769
PinkLady97 Skrevet 15. august 2018 #12 Skrevet 15. august 2018 Det er svært sjeldent jeg møter folk fra nettet da jeg synes det er så mye useriøst der. Jeg har ikke møtt noen fra nettet på nesten 2 år pga forhold da. Ble slutt for nesten 2 mnd siden, ikke møtt noen etter det. Før jeg gikk inn det lange forholdet kunne jeg møte mange gutter, kanskje 4 nye hver uke. Hvor sykt er ikke det? Ble aldri noe seriøst ut av det. Kanskje jeg nå har lært meg å være litt mere kresen og heller se hvem man bør satse på og ikke møtte absolutt alle man matcher med. Har dog kommet i prat med en fyr som jeg nesten har turt å satse på. Snakket i nesten 2 uker, og skal kanskje møte han på fredag. Wish me good luck😍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå