AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Del Skrevet 14. august 2018 Jaaada, var nok ikke det lureste kjøpet med små barn i hus. Er det mulig å fjerne fettflekkene uten å slipe overflaten? Kan jeg f eks bare olje bordoverflaten? Anonymkode: b935d...5ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #2 Del Skrevet 14. august 2018 Har du prøvd med klut og varmt vann? Du kan kjøpe midler som kan fjerne det, men da ville jeg forhørt meg i en profesjonell butikk. Monter, fargeriket o.l Anonymkode: d9fb9...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Del Skrevet 14. august 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jaaada, var nok ikke det lureste kjøpet med små barn i hus. Er det mulig å fjerne fettflekkene uten å slipe overflaten? Kan jeg f eks bare olje bordoverflaten? Anonymkode: b935d...5ec Hehe, du er ikke alene om dette... Håper vi for noen gode råd og tips her da Anonymkode: 316d5...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #4 Del Skrevet 15. august 2018 Samme greia her, har ikke prøvd så mye, men det ser ut som flekkene vi har går relativt greit av med valig fettfri såpe, type gulvvask midler, nå er det på tide å oje opp igjen, har kjøpt hvitpigmentert olje, men synes det er litt lifst for jeg ser ikke for meg at jeg får det gjevnt, syter litt med det, men vet jo at jeg burde gjort det forlenge siden. Flekker, prøv å vask, først klut, går ikke det, prøv litt grov svamp med litt såpevann, ikke bare på prikken som skal bort men litt støre slik en får gjeve overganger. Går ikke det blir kansje våt pussing med 180 eller 240 papir. Så olje etterpå. Skal teste snart Anonymkode: cb2e0...19f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2018 #5 Del Skrevet 16. august 2018 På 14.8.2018 den 23.06, AnonymBruker skrev: Jaaada, var nok ikke det lureste kjøpet med små barn i hus. Er det mulig å fjerne fettflekkene uten å slipe overflaten? Kan jeg f eks bare olje bordoverflaten? Anonymkode: b935d...5ec Får du fettflekker på et slikt bord, så har du ikke forhehandlet bordet godt nok. Ta bilde og søk råd hos produsent eller der du kjøpte bordet. Hva vi sier her kan være feil og skade mer enn det gagner. Når du har behandlet bordet og det er tørt, legg på en duk, voksduk under og vanlig tøyduk opp på. Eller kjøp en gjennomsiktig plastduk f.eks. på Princess, der selger de i metervis. Anonymkode: 9dc0f...d74 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå