Gå til innhold

Dette med lubben vs tynn/trent

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så utrolig mange her som skal ha det til at de ikke bryr seg om kropp og utseende, men det innvendige ene og alene.
Dette gjenspeiler seg absolutt ikke i virkeligheten. Hvorfor ser vi ellers så masse slankebilder der noen legger ut bilde av seg selv overvektig, for så og få masse skryt for å ha gått ned i vekt? 
Jeg kjenner jo folk i alle fasonger som ikke bryr seg sånn altså, og det er ikke slik at jeg går og ser på kroppen deres og bare fokuserer på den, og ikke de på meg heller. vi snakker gjerne om andre ting.

Men jeg har et lite problem. Jeg liker aldri å starte en samtale om meg selv, fordi jeg føler man fort blir selvopptatt. Men jeg nedrennes av kommentarer og spørsmål om hvordan jeg holder meg slik som jeg gjør. Jeg har fra naturens side alltid vært slank. Den typen som ikke trenger noen diett av noe slag. Jeg trener magen for å holde holdningen og ryggen, løper av og til for å holde formen og liker generelt å gå turer/være aktiv.  Dessuten får jeg forferdelig vondt i ryggen av mye sitting. 
Men det virker som at enkelte har lettere for å se på meg som selvgod pga jeg er slank? Jeg svarer bare folks spørsmål fordi de spør. Dermed blir det til at jeg snakker "mye" om meg selv. Skal jeg bare si til folk at "slutt å spør", fordi andre som overhører en kan bli sure? 

Anonymkode: 79cbf...0b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

? Da henger du med en merkelig vennekrets. 

Det er ikke innafor å kommentere andre sine kropper, uansett fasong syntes nå jeg.
Jeg har alltid vært tynn, slik som deg trenger jeg ikke trene så mye for det ser ut som at jeg er veltrent fra før. Det ligger vel i genene, men noe jeg aldri får er kommentarer og spørsmål. Hender jeg har fått det et par ganger, og da svarer jeg. Folk syntes ikke jeg er selvopptatt eller selvgod av den grunn. Kanskje det har noe med alderen å gjøre :) Yngre jenter kan jo fort bli sjalu og mene det ene og det andre..

Anonymkode: cfe55...11f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...