*melis* Skrevet 11. mars 2005 #1 Skrevet 11. mars 2005 Fy F*** så lei jeg er av alle puppe/pikke-diskusjoner som er ute og går!! Finnes det ærlig talt ikke større bekymringer her i verden???!! :o Er så utrolig lei av å høre om folk som er misfornøyde med at mannen har for liten pikk eller at jenta har for små pupper, herregud, tenk på alle som sulter og blir mishandlet eller drept mens dere sitter her å diskuterer noe så ubetydelig...! Hvis ingen hadde brydd seg med slike diskusjoner, hadde heller ikke media fokusert så mye på det, og man hadde hatt et mye bedre samfunn der folk faktisk var fornøyde med det de fikk! (Refererer ikke først og fremst til KG, bare så det er sagt)
Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2005 #2 Skrevet 11. mars 2005 (Refererer ikke først og fremst til KG' date=' bare så det er sagt)[/quote'] Hmm ok da. Ellers ville jeg skrevet at du ikke har respekt for folk sine problemer. Diskusjonene rundt temaet her synes jeg har vært saklige og forståelige.
Venus_venus Skrevet 12. mars 2005 #3 Skrevet 12. mars 2005 Joda, det finnes mye elendighet ute i verden, men det er kanskje ikke i KG seksualitetsforum man diskuterer det, men andre kanaler? Vet å henvise til sult og død og katastrofer sier man implisitt at menneskers problemer er for små og ubetydelig til å diskuteres. Men hva er det mennesker er opptatt av i sitt eget liv? Det må være rom for å diskutere det også. Hvor mye lidelelse har forhold til sekualitet, kropp og legninger skapt gjenom tidene? Det er er ikke svært lite og jeg synes det er flott at vi har et sted hvor vi kan diskutere det!
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2005 #4 Skrevet 12. mars 2005 Mange kvinner er altfor opptatte av å finne feil med seg selv. Noen driver også og finner feil ved partneren. Jeg har ALDRI sagt et ord om noen av mine eksers puppestørrelser, om man ser bort i fra god-ord til de respektive. Det finnes faen meg viktigere ting. Og min egen pikk i medium-størrelse gjør at analsex er innen rekkevidde uten at det går på helsa løs for dama. Slutt å klage, skaff dere lobotomi.
Gjest lurven Skrevet 12. mars 2005 #5 Skrevet 12. mars 2005 noen synes det er viktig andre synes noe annet er viktig. skjønner ikke at det er noe å hisse seg opp over.. jeg synes store pupper er fint men det er ikke avgjørende for om jeg liker jenta
*melis* Skrevet 13. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2005 Jeg mener at det bør være rom for all slags diskusjon så lenge det er til hjelp og nytte for noen, men diskusjoner om størrelse på pupper og penis kommer det jo ikke noe positivt utav. Puppene/pikken blir ikke større om man klager Dessuten fører det mye negativt med seg, som kroppsfokusering og usikkerhet for de som leser det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå