AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Jeg og en tindermatch har holdt det gående i drøye to måneder uten å møtes. Vi har tilhørighet til samme by, men jeg jobber på en annen kant av landet og når jeg har vært hjemme i byen har ikke hun vært der, allerede hatt andre planer osv. Til helgen skal vi endelig treffes. Vi har sykt god kjemi vi Chat/snap og har tro på at det er slik i virkeligheten også. Er det mer "naturlig" med sex på første date ettersom vi "kjenner hverandre litt allerede? Anonymkode: 6137b...e6f
Gjest Cathe. Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Jeg er ikke en "sex på første date"-person, men det har skjedd én gang. Og det var med en fyr jeg chattet med lenge før vi møttes. Vi er sammen ennå Ikke ha for høye forhåpninger, men jeg vil svare "ja" på spørsmålet ditt.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Det er umulig å si. Sannsynligvis ikke noe mer i kortene enn om dere hadde møttes med en gang nei. Det er kjemien i virkeligheten som avgjør det, og situasjonen om det passer seg og om hun har lyst og er i stemning til det. Ikke hvor god kjemi dere har over chatting og hvor mye du håper på det. Anonymkode: 19166...7c7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 Det synes jeg absolutt ikke. Ville syntes en fyr var frekk om han innbilte seg at det da var fritt frem. Det blir uansett et første møte, da det blir helt annerledes å virkelig møte noen enn å chatte. Anonymkode: ea812...a63 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #5 Skrevet 15. august 2018 Ville ikke hatt for store forhåpninger. Det er mange ganger jeg har hatt super "kjemi" med noen via chat, men så har det vært null fysisk kjemi da vi møttes. Når fyren da i tillegg virket tro at dette var en done deal ble det bare kleint. Jeg har lært leksa mi og flørter lite via melding før jeg har møtt vedkommende én gang og vet det er noe mer der. Legger opp til kaffe/øl og skravlings og tar det derfra. Anonymkode: 1bd36...4e8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå