Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Hjelp! Klarer du dette spillet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor måtte du få meg til å spille det der a.. :evil: :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
Hvorfor måtte du få meg til å spille det der a.. :evil: :ler:

:bukke:

Jeg vet om en som har klart det, men får ikke tak i personen. Men det ER altså en løsning..

Skrevet

Først åpna jeg luken til høyre, over den gule pila. Så trykket jeg på pila, og en strekmann kom ut. "Lukket opp" vinduet til venstre, og snudde den røde pila. Siktet inn kanonen mot bjella med første kula, og akkurat i det kula treffer den vippebjelken ved bjella, så trykket jeg på bjelken. Da får kula endret retning, og den eksploderer granaten. Så endret jeg siktet til kanonen, den andre kula treffer da bjelken, som lager en bro over stupet. Etter dette trykket jeg på døra til venstre (ved vinduet jeg åpnet) Strekmannen kom ut, og tuslet inn i dør 1, og første lampe ble tent.

De to neste kulene sikter man mot bjella, og den siste kula sikter man nedover. Denne går da inn til strekmannen i hula, og han bruker den til å knerte veggen. Men nå kommer det vanskeligste, når man trykker på mannen igjen, så blir det sluppet ut en hund fra boksen som henger øverst til høyre. Denne hunden må drepes ved å trykke på vinduet til høyre. Om man timer riktig, så blir hunden drept, og strekmannen overlever. Så kan mannen tusle inn i dør 2, og andre lampe blir tent.

Gjest gjest1
Skrevet

Tuuusen takk! Skjønte ikke at man måtte time... (Selv om jeg NÅ ser at det står i help-greia...)

Skrevet

Ble ikke deres mann sprengt i lufta da???

Han som kom ut døra!?

Han ble hvertfall det hos meg,

i den der lille grå dingsen med et lite rødt lys i :roll:

Skrevet

Den rød dingsen er "granaten" jeg snakket om. :)

Skrevet

Ok... Jeg skjønner poenget,

men steinen vil ikke fly tilbake

og treffe den granaten.

Må være dårlig timing :roll:

Skrevet

En skikkelig tolmodighetsprøve dette..

Men det gikk til slutt :-)

Gjest gjest1
Skrevet
En skikkelig tolmodighetsprøve dette..

Men det gikk til slutt :-)

Hehe, du burde prøvd det i noen timer før du leste hintene her :D Trodde jeg skulle bli gal en periode

Skrevet

Jeg har jo holdt på i en evighet jo.

Oppdaga innlegget ditt med

en gang det ble lagt ut..

Heldigvis kom der hint,

hvis ikke hadde jeg nok

ikke fått sovet i natt :ler:

Gjest gjest1
Skrevet

Synes nesten newt skal forminske, eller forandre fargen på teksten sin til hvit. Halve moroa er å bli frustrert :kul:

Annonse
Skrevet

Sånn! Nå må det i alle fall bittelitt til før dere ser løsningen.. :tunge1:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

DET tok sin tid :-? Det vanskeligste var nesten å få den "dumpa" ved bjella til å kaste steinen den andre veien. Man trengte sinnsykt flaks for at timingen skulle bli riktig..

Men takk for spillet! :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

:kjempesinna:

hvorfor treffer jeg ikke granaten? nå har jeg gjort som Newt sa, og jeg har brukt masse tålmodighet. :kjempesinna:

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Du må trykke på den pil-dumpa akkurat i det steinen treffer. Jeg brukte også sykt lang tid for å få det til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...