Gå til innhold

Jeg vil bare gifte meg med mannen min

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt aller største ønske er å gifte meg med mannen min, les kjæresten min. Jeg ønsker ikke noe voldsom seremoni eller selskap etterpå. Jeg vil bare at vi skal gifte oss. Han vil også at vi skal gifte oss, men har nok mer et ønske om litt mer stas og feiring rundt det enn meg. For meg så betyr det ikke noe å skulle feire så mye etterpå. Klart at det er stort å gifte seg og at det sikkert bør feires, men for meg så vil jeg mye heller bare reise vekk og feire sammen med mannen min ❤️ 

Hvordan hadde du reagert om noen av dine nærmeste ikke ønsket oppmerksomhet på en slik begivenhet? Ville du ha følt deg snytt for noe? 

Anonymkode: ed02c...de1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg mener at det skal være opp til brudeparet, vi andre skal respektere deres valg. Jeg hadde ikke følt meg snytt, mindre at 9 av 10 var invitert av nær omgang, men ikke meg. 

Skrevet

Jeg hadde ikke følt meg snytt nei. Bryllupet er for parets del og ikke andres del og det er helt opp til paret hvordan de ønsker sitt bryllup og evn andres deltakelse eller ikke i det :)

Skrevet

Siden han og du har noe forskjellige forventninger til feiringen, kunne dere dratt på ferie til utlandet og giftet dere der, og så bedt de nærmeste til en uformell sammenkomst når dere kom tilbake.

Det er mange som gifter seg i utlandet (eller i all stillhet her hjemme), og jeg tror de fleste respekterer dem som ønsker en enkel feiring.

• Liker 1
Skrevet

Dere gjør som dere vil. Jeg ville ikke følt meg snytt, heller tvert imot. Jeg ville egentlig blitt glad for at jeg slapp alt styret. Men enkelte ville nok blitt litt lei seg, en del mødre og bestemødre f eks. Uansett så synes jeg dere skal gjøre som dere vil. Men hvis mannen vil ha noe mer enn deg så bør dere jo komme til en løsning som begge er fornøyd med. F eks en avslappet fest en stund etter?

Skrevet

Jeg er i samme situasjon som deg, men vi finner ikke helt et kompromiss på dette. Skulle ønske det kunne gjøres online uten noe styr :P 

Forøvrig tror jeg ikke noen blir snytt, bryllup er jo ikke så spennende, og ofte dyrt for gjestene.

Anonymkode: dc8b0...705

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...