Shake90 Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Hei. I morgen skal vi sende inn offentlig søknad om prøverør til Haukeland. Ettersom jeg har undersøkt så vil dette medføre lang ventetid, så derfor har vi blitt enig om å kontakte Hausken klinikken for å gjøre prøverør privat i mellomtiden. Ringt inn til Hausken i går, og fikk fertilitetsjekk/forsamtale allerede neste uke. Fantastisk! Derfor er jeg på jakt etter erfaringer fra Hausken, eller generell behandling hos privat klinikk for prøverør. 1. Forsamtale i slutten av august. Er det da mulig å kunne få til ut-/inntak allerede i september? Prøverør privat koster en del. Vi er relativt nyetablerte med hus, bil og jobb, og derfor ser jeg det mest fornuftig å kjøpe ett forsøk istedenfor pakke. 2. Dere som har gjennomført IVF/prøverør- hvor gamle var dere og hvor mange forsøk måtte dere gjennomføre før spiren satt? Vi er 28 og 29 år som har en aktiv og sunn livsstil. Problemet vårt er at jeg ikke har eggløsning - menstruasjonen har vært fraværende i flere år. Er lav i østrogen, men har fått tilskudd av dette nå i form av plaster. Har også prøvd Provera + femar/letrazol uten hell 😕 Nå er det prøverør som er neste steg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå