Alvildeivf Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Sikkert flere tråder her ang dette! Men hva er det tidligste/de tidligste symptomene du har hatt som gravid.? hvilke dager i Dpo land merket du de ? Bare for morro skyld ☺️😃
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Sist hadde jeg murringer fra 9 eller 10 dpo, vondt i hodet samme tid. Ømme bryster fra 12 dpo tror jeg 😊 Sa faktisk til venninnene mine at jeg følte meg rar Og trodde kanskje det hadde klaffet, da på 9 eller 10 dpo Anonymkode: 10f2e...698 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 Denne gangen merket jeg det i puppene 7dpo. Antar egget festa seg da. 9 dpo fikk jeg spotting og murring og herfra gikk symptomene bananas med kvalme og intense smerter i brystet allerede før uke 4. Husker jeg tenkte at dette er ikke normal utvikling og noen dager senere aborterte jeg. I første graviditet kjente jeg en knip i magen 11 dpo og kjente press i puppene dagen etter. Jeg merker nok uvanlig tidlig at jeg blir gravid. Merker også EL svært godt, så det bare er sånn for meg. Anonymkode: d5bbf...1ec 1
Alvildeivf Skrevet 14. august 2018 Forfatter #4 Skrevet 14. august 2018 Spennende å lese symptomene til fo 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Denne gangen merket jeg det i puppene 7dpo. Antar egget festa seg da. 9 dpo fikk jeg spotting og murring og herfra gikk symptomene bananas med kvalme og intense smerter i brystet allerede før uke 4. Husker jeg tenkte at dette er ikke normal utvikling og noen dager senere aborterte jeg. I første graviditet kjente jeg en knip i magen 11 dpo og kjente press i puppene dagen etter. Jeg merker nok uvanlig tidlig at jeg blir gravid. Merker også EL svært godt, så det bare er sånn for meg. Anonymkode: d5bbf...1ec Spennende å lese symptomene til folk! Jeg har selv fått tykk, hvit og kremaktig utflod ca 7 Dpo.. har aldri hatt det før, så får smøre meg med tålmodighet og teste om en drøy uke ☺️
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 Ømme brystvorter nesten med en gang. Vondt i korsryggen. Anonymkode: ed2e8...7a6 2
prettylittlemisfit Skrevet 15. august 2018 #6 Skrevet 15. august 2018 Vondt i hodet, menssmerter og svimmelhet, og ikke minst veldig såre/ømme bryster. Tror det var 11 dpo. Men har mest sannsynlig mistet..
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #7 Skrevet 15. august 2018 12 timer siden, Alvildeivf skrev: Spennende å lese symptomene til fo Spennende å lese symptomene til folk! Jeg har selv fått tykk, hvit og kremaktig utflod ca 7 Dpo.. har aldri hatt det før, så får smøre meg med tålmodighet og teste om en drøy uke ☺️ Er det første pp? Anonymkode: d5bbf...1ec
Alvildeivf Skrevet 15. august 2018 Forfatter #8 Skrevet 15. august 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det første pp? Anonymkode: d5bbf...1ec 2 😅
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #9 Skrevet 15. august 2018 1 minutt siden, Alvildeivf skrev: 2 😅 Velkommen som symptomjeger Anonymkode: d5bbf...1ec 1
frk.Sanna Skrevet 15. august 2018 #10 Skrevet 15. august 2018 (endret) Mye utflod, svake mensmurringer fra EL frem til positiv test. Ellers ikke ømme bryster som vanlig etter EL. Har hatt ca samme symtomer hver gang☺️ Endret 15. august 2018 av frk.Sanna 1
Alvildeivf Skrevet 15. august 2018 Forfatter #11 Skrevet 15. august 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen som symptomjeger Anonymkode: d5bbf...1ec Haha!! Takk 😂😂
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #12 Skrevet 15. august 2018 Hadde absolutt ingen symptomer untatt uteblitt mens. Har pleid å spotte en uke før mens, men denne gangen gjorde det ikke det så da mistenkte jeg graviditet, noe som var riktig🙂 Anonymkode: c6805...a1d
grønnplante Skrevet 17. august 2018 #13 Skrevet 17. august 2018 Vet ikke om jeg kan kalle det symptomer. Men det jeg har notert meg fra dpo-dagene når det klaffet er: Fra rundt 3-4 dpo og fortsatt gjennom hele første trimester: Veldig mye utflod. Minner litt om El-slim i konsistens, men hvit/gul i farge. 3-7dpo: Stikninger/små murringer disse dagene 6dpo: En dag med veldig ømme pupper 6-7dpo: Begynte å måtte tisse oftere 9-10dpo: Positiv test og mye luft i magen ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2018 #14 Skrevet 17. august 2018 Jeg hadde menssmerter fra 7-8 dpo. Det var det eneste symptomet mitt fram til jeg var 6 uker på vei (da kom kvalmen), men jeg la godt merke til det. Vi var prøvere i to år, så jeg har kjent veldig godt etter veldig mange ganger. Anonymkode: 5a7f4...4f3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå