Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heei. 

Jeg starter i ny jobb i morgen. Første møtet med jobben blir en fjelltur hvor vi kan ha med oss noe godt og drikke til kvelden. 

Problemet er jo at vi prøver, og EL har vært. Jeg vil virkelig ikke starte en graviditet og må tenke på at jeg har drukket alkohol. 

Jeg har IKM på fredag, altså 2 dager etter turen starter.  Jeg tok en test i går (10 dpo) som var negativ. Og skal ta en til i morgen (12 dpo). Om den er negativ da, hva tenker dere om alkohol da? Burde jeg holde meg helt unna? Vi er for øvrig i 1 PP og jeg har null symptomer. Så null forhåpninger om at det har klaffet denne måneden. 

Det er forresten i utgangspunktet ikke vanskelig å holde seg unna alkohol, men akkurat i morgen kjenner jeg at det hadde vært greit for å løsne litt opp.

Takk for svar!😊

Anonymkode: 127cb...a25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde drukket et par glass uten betenkeligheter. 

Anonymkode: fe726...331

Skrevet

Et-par glass under middagen er ikke noe problem. Det er volum som kan være skadelig. 

Vet mange kommer til å skrike opp om "ikke gravid ennå". Men ikke gå inn i et svangerskap med dårlig samvittighet og anger :) En kveld med alkohol er virkelig ikke verdt det. 

Anonymkode: 20592...01c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...