Gå til innhold

Når man blir for våt.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Kjæresten min sa her om dagen at jeg noenganger blir for våt :o At det til tider kommer litt for mye ut og blir litt for mye kliss. Han liker veldig godt smaken av meg da, så det er jo bra. Men er det vanlig at gutter tenker at jenta er litt for våt og at det dermed blir litt mye kliss? :roll: Mine tidligere kjærester har likt det veldig godt nemlig, så dette er nytt for meg. Måtte jo nesten flire litt av han selv om jeg syntes det var litt snålt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Det har du rett i. Men jeg ble nok kanskje en smule lei meg :-?

Trodde nemlig ikke at det kunne bli litt for mye av det gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å si at det er hans skyld, da? Siden han tenner deg sånn. Be han kutte det ut, så kan du kutte ut å bli så våt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du blir våt når du blir kåt. Vil han at du skal bli midre kåt, da? Eller er han ikke så kjent med kvinnelig anatomi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ikke noe gøy hvis han skal kutte ut å gjøre meg kåt da, da får jeg jo ikke noe ut av samleiet. (hvertfall ikke så mye)

De andre mine har liksom sagt ":wow: så våt du er, digg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan også bli litt for våt av og til, men guttene har likt det. Jeg synes det er litt kipt hvis det blir for mye av det gode, for da kjennes ikke friksjonen noe særlig :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke under sex han merker det, men under fingring.

Liker han ikke å bli våt på fingrene? Mener ikke å være usaklig, men det at en dame blir våt er ekvivalenten til at en mann blir hard.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min sa her om dagen at jeg noenganger blir for våt :o At det til tider kommer litt for mye ut og blir litt for mye kliss. Han liker veldig godt smaken av meg da' date=' så det er jo bra. Men er det vanlig at gutter tenker at jenta er litt for våt og at det dermed blir litt mye kliss? :roll: Mine tidligere kjærester har likt det veldig godt nemlig, så dette er nytt for meg. Måtte jo nesten flire litt av han selv om jeg syntes det var litt snålt :ler:[/quote']

At du blir så våt er et kompliment til han. Kvinner blir våte når de er opphiset, jo mer våte jo mer opphisset. (OM hormonbalansen er i orden) Noen kvinner får også våtorgasmer. Kanskje dere skal sette dere ned og lese litt kvinneanatomi sammen? At han klager på at du blir for våt kan tyde på at han enten er umoden eller har begrensede kunnskaper på området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Han klager ikke på det, men han innrømte at han synes det noenganger kommer litt for mye da jeg spurte ham. Det pleier nemlig å renne litt nedover hånda hans noenganger og da kiler det. (Huff, føler meg sånn over-våt når jeg sier dette :oops:)

Men han sier det ikke er noe problem for han tørker det bare av seg og han liker både smaken og lukten + at det tenner han.

Men jeg ble ganske overrasket siden andre gutter blir helt GALE av begeistring når de opplever sånt.

:wow: liksom! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det å bli for våt kan være et problem for jenta..for da er det vanskeligere å kjenne noe som helst friksjon what so ever.

Og uten friksjon blir det ingen spenning!

Dersom mannen er godt velutstyrt der nede pleier ikke dette å være et problem. Men dersom han er bare gjennomsnittelig eller liten og du i tillegg blir våt...da kan det oppstå problemer med manglende friksjon og at ingen av de to kjenner at han er inne i dama.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo våtere jo bedre! Det er jo den perfekte tilbakemelding på at han gjør det riktig, så han burde være glad til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Annonse
Gjest Thor Divel

En mann har oftest en lang "karriere" bak seg med runking, der trykk/friksjon/tempo er noe annerledes enn ved samleie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...