T-Rex Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Det lønner seg sjelden å binde renta. Økonomene er oftest ganske flinke til å forutse hvordan rentenivået blir, og så blir det lagt på en margin til bankens fordel.
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #3 Skrevet 15. august 2018 hadde ventet. Jeg fikk panikk og bandt på en ganske mye høyere rente enn nå for endel år siden. Så over stastistikken senere og så at den flytende over tid alltid lønner seg å ha fremfor flytende. Går den raskt oppover kommer jeg kanskje til å binde. Anonymkode: c49a0...e79
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #4 Skrevet 15. august 2018 fremfor fast mener jeg Anonymkode: c49a0...e79
AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #5 Skrevet 15. august 2018 Jeg bandt renta på lånekassen for fem år for en del år siden, måtte bryte avtalen pga nytt studium. Viste seg at jeg kun hadde spart 900 kr på vel fire år, ikke noe å rope hurra for akkurat, under 20 kr mnd. Så jeg kommer ikke til å binde igjen med det første. Anonymkode: c85c4...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå