AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #1 Skrevet 14. august 2018 Er det noen som har erfaringer med å gå på fagskole etter å ha gått studiespess? Trur ikke uni er noe for meg Anonymkode: 0da84...a3d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #2 Skrevet 14. august 2018 Er det ikke slik at de fleste fagskoler krever at man har en fagutdanning fra vgs? Anonymkode: 1feee...af4 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #3 Skrevet 14. august 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det ikke slik at de fleste fagskoler krever at man har en fagutdanning fra vgs? Anonymkode: 1feee...af4 Det står ikke som et krav på fagskoler som Treider. Har selv gått på fagskole og merket at det er veldig stor konkurranse etter studiet. Anonymkode: 0da84...a3d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #4 Skrevet 14. august 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det står ikke som et krav på fagskoler som Treider. Har selv gått på fagskole og merket at det er veldig stor konkurranse etter studiet. Anonymkode: 0da84...a3d Jeg tenkte mer på de offentlige skolene. Kan ikke noe særlig om de private. Men hvilken av utdanningene på Treider er det som gir noe særlig fordel i jobbsøking? Anonymkode: 1feee...af4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #5 Skrevet 14. august 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tenkte mer på de offentlige skolene. Kan ikke noe særlig om de private. Men hvilken av utdanningene på Treider er det som gir noe særlig fordel i jobbsøking? Anonymkode: 1feee...af4 Gikk personlig på Mediedesign og merket at jeg fikk en del freelance jobber etter det som hjalp meg en god del til å få til det jeg driver på med nå. Anonymkode: 0da84...a3d
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #6 Skrevet 14. august 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Gikk personlig på Mediedesign og merket at jeg fikk en del freelance jobber etter det som hjalp meg en god del til å få til det jeg driver på med nå. Anonymkode: 0da84...a3d Hva er poenget med å opprette en tråd om det dersom du allerede har fått fagskole? Anonymkode: 1feee...af4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #7 Skrevet 14. august 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er poenget med å opprette en tråd om det dersom du allerede har fått fagskole? Anonymkode: 1feee...af4 For innspill av andre som har erfaringer med dette Anonymkode: 0da84...a3d
Ginavn Skrevet 14. august 2018 #8 Skrevet 14. august 2018 Vel, ingen umiddelbar løsning for meg. Fullførte i likhet med deg studiespes. I likhet med deg er ikke universitet noe for meg. Vil inn på noe yrkesfaglig men da må jeg ha fagbrev eller minst fem års erfaring. Det har jeg altså ikke, fordi jeg får ikke gått VGS på nytt og voksenopplæring OG bedrifter - som er redde for mangelen på fagutdanna i framtida - vil heller ikke ha meg. I mellomtida blir det å jobbe fulltid med bedriten lønn og fundere over meninga med livet 😄 Så koselig!
AnonymBruker Skrevet 14. august 2018 #9 Skrevet 14. august 2018 6 minutter siden, Ginavn skrev: Vel, ingen umiddelbar løsning for meg. Fullførte i likhet med deg studiespes. I likhet med deg er ikke universitet noe for meg. Vil inn på noe yrkesfaglig men da må jeg ha fagbrev eller minst fem års erfaring. Det har jeg altså ikke, fordi jeg får ikke gått VGS på nytt og voksenopplæring OG bedrifter - som er redde for mangelen på fagutdanna i framtida - vil heller ikke ha meg. I mellomtida blir det å jobbe fulltid med bedriten lønn og fundere over meninga med livet 😄 Så koselig! Uff! Det var leit å høre, kjenner meg igjen i det du skriver! Rett etter VGS merket jeg fort at jeg angret på at jeg valgte studeiespes! Så det var en periode der jeg følte meg veldig blå, og bare viste ikke hva jeg skulle gjøre med livet. Anonymkode: 0da84...a3d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå