Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg droppet ut av studiet jeg gikk på og er nå på utsikt etter en jobb. Men har merket at det er sykt vanskelig å finne noe om man ikke har noe form for erfaringer fra før eller har et nettverk. Har noen noen tips for hva jeg kan gjøre?  

Anonymkode: e8762...db5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Butikkmedarbeider, støttekontakt, barnehageassistent, skoleassistent, fabrikkmedarbeider... mye å gjøre der ute. Ta deg en tur rundt med CV og et smil.

Anonymkode: efb11...126

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Butikkmedarbeider, støttekontakt, , fabrikkmedarbeider... mye å gjøre der ute. Ta deg en tur rundt med CV og et smil.

Anonymkode: efb11...126

barnehageassistent, skoleassistent hvordan får man en slik jobb?

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

barnehageassistent, skoleassistent hvordan får man en slik jobb?

Ved å søke. 

Anonymkode: a6b3d...76b

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ved å søke. 

Kreves det ikke pedagogikk bakgrunn da?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kreves det ikke pedagogikk bakgrunn da?

Ikke som assistent. 

Skrevet

Det er ett utdanningskrav nå som gjør det svært vanskelig å få stillinger i barnehage. Det er noen få barnehageassistent stillinger, men de er det ikke mange av. Det var før i tiden det bare var og smile pent og håpe på det beste. Ikke så lett lenger nå dessverre... 

Anonymkode: b0a8f...1c7

• Liker 1
Skrevet

Mitt tips er å ta opp igjen studiene. Håpløst å søke jobb med null erfaring og vett ;)

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ett utdanningskrav nå som gjør det svært vanskelig å få stillinger i barnehage. Det er noen få barnehageassistent stillinger, men de er det ikke mange av. Det var før i tiden det bare var og smile pent og håpe på det beste. Ikke så lett lenger nå dessverre... 

Anonymkode: b0a8f...1c7

Det kommer helt an på hvor man bor. Der jeg er fra er det ikke særlig vanskelig å få stilling som ufaglært assistent. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...