Gå til innhold

Veldig forvirret, og redd for å bli avvist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! 

Det er en fyr jeg har likt ganske lenge. Vi har egentlig bare møttes på fest, men hver gang er han kjempe gira og flørter hele tiden. Vi har rota sammen etter fest noen ganger. Jeg blir veldig forvirret, for han virker alltid kjempe gira hver gang vi møtes på fest og sier at han vil møtes osv osv. Men han tar aldri kontakt edru. Jeg har hatt lyst til å spørre om vi skal finne på noe selv, men jeg tør virkelig ikke. Jeg er så ekstremt redd for å bli avvist, for det hadde vært så flaut. Vi har noen få felles venner (ikke mange, men jeg syntes fremdeles det hadde vært flaut). Greia er at jeg ikke vet 100% om han er gira eller ei? Hadde jeg visst at han var ordentlig interessert, men bare sjenert for å spørre hadde jeg turt. Men jeg vet ikke om han bare er gira i fylla eller om han faktisk er gira ellers også? 

Jeg vet så klart at ingen her kan vite om han er gira eller ikke, men jeg håper noen her kanskje har noen råd? Opplevd noe liknende? Haha, huff jeg føler meg som en fjortis igjen. 

Burde jeg ta iniativ og spørre om han vil møtes? Eller skal jeg bare se det an til vi eventuelt møtes på en ny fest? Vi har aldri møttes utenom fest enda, så jeg aner virkelig ikke. 

Uansett, vet jeg spør dumt, men spør uansett! Takk for svar 😄

Anonymkode: c5e8c...bd3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm, er veldig vanskelig å si! Er ikke alltid like lett å forstå seg på gutter, hehe. Men hva skader det vel egentlig å prøve? Det værste som kan skje er at han sier nei, er ikke værre enn det. Jeg skjønner at det er skummelt, men noen ganger må man bare tørre å prøve. 

Anonymkode: c5e8c...bd3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...